Netflis Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Er nybegynner på å finne vertsnavn, prøvde ASUS sitt i felte over Mac-klone på WAN, Internettkobling i ASUS trådløs ruter. Ble lagg. Endret 9. februar 2018 av Netflis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hva prøver du å oppnå? Hva er et vertsnavn? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Mener du navnet på PC-en? Det finner du her: Endret 9. februar 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Her er mine forslag til vertsnavn: TouchAndDie, eller noe så simpelt som Min-PC-på-rommet. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Her er mine forslag til vertsnavn: TouchAndDie, eller noe så simpelt som Min-PC-på-rommet. Helt fritt? Det står oppgi et vertsnavn for <ruter>. Dette forespørres vanligvis av ISP-en din, Vertsnavn under Spesielle krav fra internettleverandøren. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Her er mine forslag til vertsnavn: TouchAndDie, eller noe så simpelt som Min-PC-på-rommet. Helt fritt? Det står oppgi et vertsnavn for <ruter>. Dette forespørres vanligvis av ISP-en din, Vertsnavn under Spesielle krav fra internettleverandøren. Med mindre du bor i et sært land så trenger du ikke dille med den innstillingen. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Her er mine forslag til vertsnavn: TouchAndDie, eller noe så simpelt som Min-PC-på-rommet. Helt fritt? Det står oppgi et vertsnavn for <ruter>. Dette forespørres vanligvis av ISP-en din, Vertsnavn under Spesielle krav fra internettleverandøren. Med mindre du bor i et sært land så trenger du ikke dille med den innstillingen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Er det noe spesielt du prøver å få til? Har du Internett, og fungerer det som det skal eller har du noen problemer? Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Er det noe spesielt du prøver å få til? Har du Internett, og fungerer det som det skal eller har du noen problemer? 5GHz klarer ikke å være stabilt en dag. Endret 9. februar 2018 av Netflis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå