KriZZ Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) MSI z370 PC PRO. Har brukt den øverste , som er sølvfarget. Det er riktig. Kan være en feil på skjermkortet, har du et annet du kan teste med? Eventuelt ta det ut og inn og kontroller strømkablene. EDIT: Sjekk også i bios at hk er satt til [PEG] PCI-Express Graphics Device. og ikke [iGD] Endret 9. februar 2018 av KriZZ Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) MSI z370 PC PRO. Har brukt den øverste , som er sølvfarget. Det er riktig. Kan være en feil på skjermkortet, har du et annet du kan teste med? Eventuelt ta det ut og inn og kontroller strømkablene. EDIT: Sjekk også i bios at hk er satt til [PEG] PCI-Express Graphics Device. og ikke [iGD] Takk for hjelpen så langt Har et 970 jeg kan teste med. Edit: skal sjekke det du nettopp beskrev. Endret 9. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 hk var satt til PEG Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Har det noe å si at Unigine Heaven benchmark 4.0 fungerer perfekt i forhold? Kan det sammenlignes med vanlige spill? Endret 9. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har det noe å si at Unigine Heaven benchmark 4.0 fungerer perfekt i forhold? Kan det sammenlignes med vanlige spill? Det hørtes merkelig ut. Kan du se om den kjører på 3.0 når dette kjører? Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Har det noe å si at Unigine Heaven benchmark 4.0 fungerer perfekt i forhold? Kan det sammenlignes med vanlige spill? Det hørtes merkelig ut. Kan du se om den kjører på 3.0 når dette kjører? Ja, stødig på 3.0 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 what Power settings i windows som lager krøll? Max ytelse etc Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Skal sies at når jeg bruker "walk yourself"-modusen, så skjer akkurat det samme som i de andre spillene. FPSn går fra 300 til 40 på ett sekund, også stabiliserer den seg igjen. Hakker bortover når jeg beveger meg. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Update: Da har jeg prøvd med mitt gamle 970-kort. Skjer akkurat det samme. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Tror jeg hadde formatert og tatt en clean windows install. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Tror jeg hadde formatert og tatt en clean windows install. Jepp, får prøve det edit: forvinner driverne for komponentene da? Endret 10. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Da løste det seg faktisk med clean install av Windows. Kjørte "Unigine Superposition benchmark", og kunne endelig bevege meg motorisk. Eneste jeg installerte forrige versjon var MSI liveupdate 6 med noen utillities. Kan disse ha fucket opp? Livredd for å installere noe som helst programvare nå. Jeg er noob så må jo spørre; må jeg installere drivere på nytt eller er disse implementert i komponentene (intel drivere) ? Endret 10. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Bra Holder som regel med nvidia driver. Windows ordner resten. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Bra Holder som regel med nvidia driver. Windows ordner resten. Tusen takk for hjelpen Har du noen formening om hvilken programvare som er tryggest for overklokking og overvåking av komponenter? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Bare hyggelig å kunne hjelpe til MSI Afterburner for overklokking: https://www.msi.com/page/afterburnerCam software er fin til overvåkning: https://www.nzxt.com/camapp Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Bare hyggelig å kunne hjelpe til MSI Afterburner for overklokking: https://www.msi.com/page/afterburner Cam software er fin til overvåkning: https://www.nzxt.com/camapp +1 til MSI afterburner, her kan du også legge til "taskbar" ikoner som viser temperaturer, vifte hastighet cpu temp... hvis du også kjørte MSI sin overclocksoftware så kan den også ha kødda det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå