Unusual Autistic Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) hvordan stopper jeg disse spam smsene? i dag har jeg fått 4 stykk sms fra laaaange telefonnummere som begynner på 8888, med "good day" og "health tip, drink a glass water in morning" og "2707" og sånt. jeg har bøokkert numrene men de kommer bare fra nye numre. jeg har ikke vært med på noe konkurranser på nett. se bilde: https://flic.kr/p/KficNg https://flic.kr/p/G4n6FY Endret 9. februar 2018 av Unusual Autistic Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hva å bytte mobilnummer? Ellers må vel telelevrandøreen inn å blokkere det. Men tviler på de gjør. Litt rart du får slikt, jeg har aldri fått annet en markedundersøkelser etc. Rødekors etc. Så enten må du være uheldig eller så har du lekket nummeret ditt på en måte. Styr unna å legg nummer på facebook\instagram særlig som ren tekst. Velg heller bilde. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 ok. takk for tipset. nå har jeg fjernet tlf nummeret mitt fra facebook og insyagram og twitter. bør jeg gjøre det med google kontoen også? nå nettopp fikk jeg sns med nunnere som tellte nedover. avsenderen er en sån avsender som det ikke går ann å svare til. npr jeg blokkerer dem kommer det bare nye fra andre tlf nummre og flere fra sånne "health good" og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Har du lagt inn en ny app i det siste som du kan mistenke for å stå bak dette? Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Har du lagt inn en ny app i det siste som du kan mistenke for å stå bak dette? nei. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg kjenner en som fikk en del sms etter at han installerte en eller annen treningsapp, husker ikke hvilken. Det kan jo virke som noe av det samme da sms'ene dine er helserelaterte. Har du en helseapp/treningsapp på telefonen din? Enten nedlastet eller forhåndsinstallert? Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 jeg har mifit app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå