AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Hei Vi er et etablert par med barn og hus, vi har holdt isammen i ca 6 år nå Greia er at fruen er litt små sjalu, og korttenkt som hun noen ganger er. Så trigger det handlinger som jeg syntes er kjedelige og barnslige Før vi møttes var fruen av den typen jente som vi ofte refererer til som en "luremus" Ikke i den forstand at hun kysset og klinte til seg drinker på byen, det er noe hun faktisk har hatt som en "indre verdighet" som hun selv prøver å kalle det, og alltid betale for seg selv når hun har vært ute, men derimot kysse og kline med gutter i hytt å pine. Det gjorde hun selvom det ikke ble noe på de senere eller fikk bli med hjem. Jeg derimot var vell ikke helt lik, jeg var ganske ettertraktet i min "hjembygd" med 2-3 utesteder og fleste kjente hverandre. Og selv om jeg ikke klinte eller kyssa på en ny dame hver helg så skal jeg ikke si at jeg ikke gjorde det av og til, men som oftest tok jeg de med hjem også. Jeg og fruen møttes på hver vår "vennetur" i utlandet, da hun var med jentegjengen, mens jeg var med en kompis. Da slapp vi absolutt alle hemninger og jeg pulte på det som lot seg pule, Hadde meg med en jentegjeng på 6 stk iløpet av 2 kvelder ( Aner ikke hvordan det gikk siden ingen av de var klar over at jeg hadde meg med venninna tidligere ) Men men... jeg var ung, kåt og vi hadde gjort det til en konkurranse om å få oss mest mulig ( ung og dum jada jada ) Samme dagen som jeg da møtte min "fremtidige" partner, så ble vi dumpa av jentegjengen hennes på et utested og vi tenkte ikke mer over det og koste oss videre, Hadde da senere den kvelden en trekant med 2 eldre damer som var på tur der. Dette ble tydeligvis en "snakkis" blant alle de norske som var der (ja det var altfor mange nordmenn på et samlet sted) Og handlingen ble filmet, dette skjedde på et VIP rom på et utested og noen da klatret over en innhegning og opp veggen å filmet gjennom en 5 cm sprekk.. De lagde jo mye lyd så sikkert derfor de fikk snuta pekt den veien også, Men men shit happens og det var relativt dårlig kvalitet uansett og man så ikke hvem som var på filmen. Senere ble jo denne spredd litt rundt og så liten som verden er. Så endte jo denne opp i det som nå er vår vennekrets. Dama vet det er meg på filmen siden jeg var åpen om alle mine tidligere greier før vi ble sammen og hadde ikke noe direkte imot det på denne tiden, Nå vet jo alle vi kjenner at dette er meg på videoen og "småmobber" dama til tid og annen med det, Da blir hun så sjalu at hun går litt i furteboksen og gir blant annet "silence treatment" eller ønsker å være litt alene. Jeg respekterer det selvfølgelig, meeeeen så kommer kvelden og hun legger seg småfurt og får dårlig samvittighet dagen etterpå. Greia er vell hvordan skal jeg få henne forbi denne fasen ? Er lei av å miste 1-2 uker med sex fordi hun ser for seg meg med andre damer hele tiden. Noe som ikke er den største turn on for henne. Jeg har forøvrig det samme med henne da hun selv mistet jomfrudommen på en skitten do på et utested... Så jeg skjønner tankegangen hennes,, men ikke at hun skal tenke på det så mye som hun gjør Anonymous poster hash: 336e8...42b Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Vel det er vel bare å bytte ut slike? Hvis det ikke nytter å snakke om de. Selv ville jeg gjort det samme, er folk ikke å stole på hvorfor gidde å kaste bort tiden sin på dem? 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Når du skriver ting som "Er lei av å miste 1-2 uker med sex fordi hun ser for seg meg med andre damer hele tiden.", så viser jo det at du fremdeles ikke er helt moden. Et livslangt forhold må bygges på tillit som et fjell. Er det dèt å få seg noe som betyr mest, eller bryr du deg om ho? Dette er prisen man betaler for å være for løssluppen når man er ung, tillitsgrensene og verdiene blir uklare. Du må rette ut dette snarest, finne ut hva som betyr mest for deg. Høna eller dama. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Når du skriver ting som "Er lei av å miste 1-2 uker med sex fordi hun ser for seg meg med andre damer hele tiden.", så viser jo det at du fremdeles ikke er helt moden. Et livslangt forhold må bygges på tillit som et fjell. Er det dèt å få seg noe som betyr mest, eller bryr du deg om ho? Dette er prisen man betaler for å være for løssluppen når man er ung, tillitsgrensene og verdiene blir uklare. Du må rette ut dette snarest, finne ut hva som betyr mest for deg. Høna eller dama. Hehe. vell altså ^^ Mr T.. Det er tillit her, hun blir bare litt furt for hva som har vært før og blir da småsjalu for at jeg har vært med andre da ikkesant. Sex er limet i sikkert 99% av alle lykkelige forhold. Man føler seg da ikke akkurat tiltrekkende eller ønsket hvis en partner nekter sex utenom på bursdager eller 1 gang under hvert OL Verdiene i livet mitt er krystallklare. Jeg likte damer og sex veldig godt. Det gjør jeg enda^^ Er da ikke noe galt i det? Hun har ikke en dag i forholdet vårt vært usikker på om jeg holder på med andre eller ikke vil ha henne.. Er nok over gjennomsnittet flink til å vise at det er hun jeg vil ha og bare henne Anonymous poster hash: 336e8...42b 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Har man vært en "mannetøs" så kan man ikke forvente annet enn at mange kvinner vil ha problemer med sjalusi hvis et ordentlig forhold blir innledet. Hvis sjalusi skal unngås så må du nok finne en dame som har vært like tøsete som deg. Men hva ville du syntes om det? Å innlede et forhold med en som hadde rykte på seg for å være en"tøs"? Kan ofte hjelpe til å forstå partneren sin hvis man tenker omvendt. Snur situasjonen å setter seg inn i den andres situasjon. Tenk at det var omvendt. At hun er sjalu tror jeg ikke du får gjort noe med. Anonymous poster hash: 1d49f...348 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Du har barn, hus og har vært sammen i 6år.. Så sutrer du over å ikke å ikke ha fått deg noe på 1-2uker fordi fruen din har sett en sexvideo av deg og ei vennine... Tror du har feil perspektiv på livet... Endret 22. februar 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Du har barn, hus og har vært sammen i 6år.. Så sutrer du over å ikke å ikke ha fått deg noe på 1-2uker fordi fruen din har sett en sexvideo av deg og ei vennine... Tror du har feil perspektiv på livet... Har nok det hvis vi skulle sammenlignet mitt perspektiv vs ditt ^^ meeen det er lite noen av oss får gjort noe med Jeg har fin jobb, familie, samliv og generelt lykkelig hver dag gjennom uka. Har lite å være bekymret over, og da blir saker som dette en "prioritet" å løse Forstår godt at andre ikke vil ha det samme synet på livet som meg Anonymous poster hash: 336e8...42b Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Du har barn, hus og har vært sammen i 6år.. Så sutrer du over å ikke å ikke ha fått deg noe på 1-2uker fordi fruen din har sett en sexvideo av deg og ei vennine... Tror du har feil perspektiv på livet... Har nok det hvis vi skulle sammenlignet mitt perspektiv vs ditt ^^ meeen det er lite noen av oss får gjort noe med Jeg har fin jobb, familie, samliv og generelt lykkelig hver dag gjennom uka. Har lite å være bekymret over, og da blir saker som dette en "prioritet" å løse Forstår godt at andre ikke vil ha det samme synet på livet som meg Anonymous poster hash: 336e8...42b Det ser ut som du legger mye energi i å skryte av deg selv, samtidig som du rakker ned på andre. Du klarte ikke en gang å vente litt mer enn to uker før du blåste saken opp i hodet ditt til det punkt at du skryter av din egen promiskuitet. Du kalte det "barnslig", men det ser ikke ut som du har blitt særlig voksen med åra. Og når alt kommer til alt beror problemene dine på at du selv er en dramaqueen. Next. Endret 22. februar 2018 av Løgn 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Det ser ut som du legger mye energi i å skryte av deg selv, samtidig som du rakker ned på andre. Du klarte ikke en gang å vente litt mer enn to uker før du blåste saken opp i hodet ditt til det punkt at du skryter av din egen promiskuitet. Du kalte det "barnslig", men det ser ikke ut som du har blitt særlig voksen med åra. Og når alt kommer til alt beror problemene dine på at du selv er en dramaqueen. Next. oh the irony Next. Anonymous poster hash: 336e8...42b Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Det ser ut som du legger mye energi i å skryte av deg selv, samtidig som du rakker ned på andre. Du klarte ikke en gang å vente litt mer enn to uker før du blåste saken opp i hodet ditt til det punkt at du skryter av din egen promiskuitet. Du kalte det "barnslig", men det ser ikke ut som du har blitt særlig voksen med åra. Og når alt kommer til alt beror problemene dine på at du selv er en dramaqueen. Next. oh the irony Next. Anonymous poster hash: 336e8...42b Haha, anonym... Jeg skal være den første til å innrømme at jeg prater hardt til andre. Men jeg snakker ikke ned til den som svarer dersom jeg spør om hjelp og råd. Hvor ofte ser du meg skryte av meg selv? Hva vet folk her inne om meg i det hele tatt? På hvilken måte fremstår jeg som å være en dramaqueen? Og hvor ofte tror du jeg bruker Anonym-funksjonen for å være tøff? Artig skrue, du. Men "hva med deg sjæl"-taktikken fungerer best dersom det faktisk ligger noe i det. Og dersom du er TS, så løste jeg faktisk problemet ditt. Jeg antar du ikke fikk det med deg, så her kommer det en gang til: Problemet er din egen holdning. Du virker å være desperat etter oppmerksomhet. Innleggene dine i denne tråden er fullstappet med humble bragging. Du vet selv at det er barnslig, men du klarer ikke å stoppe. Dette er problemet. At du oppretter en tråd her og fremstiller underkanten av 2 uker med dameproblemer som en krisesituasjon oppsummerer oppmerksomhetssyken, humble braggingen og umodenheten. Hadde du vært mer moden så hadde du heller ikke hatt problemer med dama. Jobb med deg selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg