Jakob Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har tnekt å kjøpe denne kombinasjonen. Bruker til spill/mp3. Bra valg?? God lyd?? Erfaringer?? Forresten... Har labtec spin70 høytt., kan jeg plugge inn de i tillegg og bruke begge settene samtidig på audigy kortet?? Mvh ME Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Trudde denne kombinasjonen var populær, jeg......... Ikke noe svar ennå?? Lenke til kommentar
rozak Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Joda en god kombinasjon! Har det selv og er storfornøyd både i spill og med vanlig mp3! Koble flere høyttalere til Audigy går, men da må du kjøpe en minijack-splitt pga. ingen flere ledige utganger på lydkort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg ser du har økonomi-komponenter i PC'n fra før. Da kan jeg tipse om at Creative SB Live! er billigere (~350kr) og leverer veldig bra lyd. Audigy er vistnok enda bedre, men jeg kan ikke tenke meg at det er hørbart, særlig ikke med vanlige høytalere. Hvis du vil ha bedre lyd for pengene lønner det seg sikkert å bruke pengene på bedre høytalere enn på det Audigy-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå