Hjeeeelp Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hei, Jeg er på utkikk etter en jobb i Oslo. Ettersom jeg er under 18 år, er det ganske vanskelig å finne en deltidsjobb, derfor tenker jeg at det er lurt å se etter sommerjobb. Jeg finner dessverre ingen gode stillinger på nettet, og lurte på om dere hadde noen nettsider/ spesifikke stillinger dere kunne anbefale? Kan være hva som helst! Har sett finn.no, nav.no, norgegruppen.no, jobbsafari.no og karierrestart.no uten å finne noe for ungdommer/under 18 år. Hjeelp! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Nå var du noen dager for sent ute for å søke på Tusenfryd, men det er vel mulig å ringe og spørre om de fortsatt tar inn søknader dersom det hørtes spennende ut. De jeg kjenner som har jobbet der er fornøyde og sier det er en ålreit plass å ha sommerjobb på. Her kan du også jobbe uten å ha fyllt 18 år. Veldig enkelt å få seg dit fra Oslo Sentrum også, da det går direktebuss. https://www.tusenfryd.no/no/jobbe-pa-tusenfryd Endret 9. februar 2018 av smarties1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Du trenger ikke jobb. Bruk sommerferien til å slapp av, og trenger ikke jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå