Audiskjit Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Heisann alle dær ute nå har jeg kjøpt meg en audi a6 2006 2.0TD manuell.har ett problem med at hvis jeg nå starter bilen, så er det akkurat som om den nøkker sånn smålig hele tiden på tomgang spesielt ? ( under pådrag å turtal er dette ikke til å merke i det heletatt ) - ( skal sies at lysene blinker i takt med nøkkingen DIMMER på en måte ) - ( å hvis jeg bremser så ABSn slår inn, så mister jeg en god del av styrken i hovedlys osv til ABSn er av kan du si ) - ( men merket også idag at ved pådrag i lavt turtall kan det bli ett nykk eller 2 ) HJELP....alle svar blir tatt imot med STORT takk btw så tror flere at dette er dynamo/spenningsregulatoren ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Koble på et multimeter på batteriet og sjekk at du har stabile 14V (minst) på tomgang med diverse strømkrevende ting på. Lenke til kommentar
Audiskjit Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Koble på et multimeter på batteriet og sjekk at du har stabile 14V (minst) på tomgang med diverse strømkrevende ting på. Skal prøve det idag, å da har jeg bare vifta å det "vanelige" på da som tar strøm ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Sett på kupévifte, setevarmere, varmetråder og fjernlysa. Holder den 14V eller mer da er det neppe noe galt med ladinga. Lenke til kommentar
Audiskjit Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Sett på kupévifte, setevarmere, varmetråder og fjernlysa. Holder den 14V eller mer da er det neppe noe galt med ladinga skal prøve det å sjekke hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå