dennisnl Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Morn morn... bare lurte på en liten ting.. altså har en 2.16 AMD(XP3000).. så har jeg en cooler som støtter 2,4(3200)... også har dt seg sånn at den bråker no sinnsykt fordi jeg er redd for at den skal brenne opp(så den står på fullt.) dt er ikke noe måle-enhet for cooler hastighet menneh dt er en sånn vri-knapp som jeg kan regulere kjøler'n med.. så dt jeg lurte på var vor lavt kan jeg ha den uten at dt svir seg? grøsser ved tanken på at den går til HEL... for brukte jo 2500,- pån noen forslag\svar? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sjekk selv.. sett den ned et hakk, og la maskina kjøre litt, sjekk så tempen i bios, eller om du har prog som sjekker cpu temp. Cpu temp ligger bra på 50 grader. Under det er bra, over går også bra, men over 60 bør du ikke. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du har da vitterlig et hovedkort med temperaturmåler? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Over 60C gjør da ingenting. CPU-en min ligger omtrent konstant på 60C. Ofte opp i 74C når den jobber heftig. Aldri hatt antydning til problemer med det. Lenke til kommentar
dennisnl Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ok, trodde dt var farlig hvis den lå over 45 jeg.. men siden dere nevner temperaturer langt over dt tør jeg nå satse på å slå den ned litt her =) tusen takk... ------------- ja har temperaturmåler i BIOS =) latt den stå på i 7 dager nå.. temperaturen ligger på 35-50 grader... regner jeg med... hehe igjen tusen takk =) Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sjekk selv.. sett den ned et hakk, og la maskina kjøre litt, sjekk så tempen i bios, eller om du har prog som sjekker cpu temp. Cpu temp ligger bra på 50 grader. Under det er bra, over går også bra, men over 60 bør du ikke. Pingle eller? min xp2000+ holder seg iallefall over 60grader.. det har den gjort nokså lenge over et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå