BerntOK Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Har i hele kveld blitt oppringt av nummeret +1 kun landskoden og ikke noe mer, ufattlig mange ganger. Stopper heller ikke.. Vært sykt irriterende! Problemet er at jeg klarer ikke å blokkere nummeret da dem ringer kun fra landskoden og ikke noe mer enn det. Noen tips om hvordan stoppe dette? Hvem andre har blitt oppringt og hatt samme tilfelle? Endret 8. februar 2018 av BerntOK Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 ikke tillat anrop fra utlandet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 svar. Vent fem sekunder. Blås i ei fløyte. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Bare +1 og ikke noe mer? Det er Trump sitt nummer det! Du må ta den og spørre om det er sant at han spiser BigMacs på senga før han legger seg Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 2018 og det finnes apper som kan blokkere nummer ;P Veldig kjekt når du har rota deg borti feil kvinnfolk. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Du kan gjøre det direkte vel, uten en App? Kan det på iOS, regner med at du kan det på Android også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hva skjer hvis du sperrer +1, sperrer du alle nummer som begynner på +1? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Løsningen ble å ringe operatør for å sette opp ikke tillatt anrop fra utland. Får jo generelt vis ikke anrop fra utland og om jeg skulle få det og det er noe viktig kan jeg jo bare fjerne det igjen. Gikk ikke ann å sperre. iPhone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå