dansve100 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Noen som har samsung gear sport ? Jeg lurer på om det er en intervall timer på den til løping feks i shealth ? Jeg finner det ikke ? har lett i manualen også. Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 hadde vært fint å få et svar ? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) det er kanskje ingen av de som leser forumet her som har en slik en? Endret 9. februar 2018 av tingo Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Det er en modell som er ganske identisk med gear s3 som har tatt av hos endel. gear sport ble lansert i fjor. Det bør væra noen som har den. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Dette lurer jeg også på. Fant du ut noe me hensyn til intervall? Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hijacker denne tråden litt. Ser den er til 2000 kr nå og det er jo en grei pris synes jeg, men samtidig er jo Black Friday snart. Noen som tror den vil falle ytterligere i pris på Black Friday? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå