Darklordoo7 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Kanskje feil sted å poste, men vet ikke ellers hvor dette skal. Hvis jeg skrur av pc-en uten å lukke chrome og starter pc-en igjen så åpner den chrome med de fanene jeg hadde oppe. Egentlig skal den ikke åpne chrome eller noe. Trenger hjelp. Endret 8. februar 2018 av Darklordoo7 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Det gjelder programvare, så da er dette stedet å poste. Chrome opens automatically after start/rebooting on Win10 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Det gjelder programvare, så da er dette stedet å poste. Chrome opens automatically after start/rebooting on Win10 Den løsningen er jo ikke aktuell ser det ut som... Her er litt nyere tråd med samme trøbbel.. https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/VO5gx5HM8WA Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Løste ikke problemet. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Løste ikke problemet. Avinstallere Chrome.. Hva skjer da om du starter på ny? Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Løste ikke problemet. Avinstallere Chrome.. Hva skjer da om du starter på ny? Da vil den ikke åpne seg. Når f.eks. jeg har oppe oppgavebehandling og skrur av pcen uten å lukke dette så vil den åpne seg når pcen starter igjen, samme med chrome og andre programmer. Håper dette gjør det mer forståelig Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Løste ikke problemet. Avinstallere Chrome.. Hva skjer da om du starter på ny? Da vil den ikke åpne seg. Når f.eks. jeg har oppe oppgavebehandling og skrur av pcen uten å lukke dette så vil den åpne seg når pcen starter igjen, samme med chrome og andre programmer. Håper dette gjør det mer forståelig Gjorde det litt mer forvirrende.."Samme med Chrome og andre programmer" Vil det si at det er flere vinduer som også kommer opp når du starter maskinen? Altså det er ikke et problem som er nødvendigvis rellatert til Chrome? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Minner meg om det som skjer når Windows Update tar en restart. Da husker den alt som var åpent og kjører det igjen. Edit: for å unngå denne nye featuren, anbefales det å slå av med shutdown kommando istedet for bryteren. http://www.winhelponline.com/blog/stop-auto-reopen-programs-restart-windows-10/ Endret 8. februar 2018 av Hårek Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Synes å huske at dette har nylig begynt å skje, det funket ihvertfall med f.eks. Alt+f4 og skru av på denne måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå