CaSh Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei ved siden av skjermen er det en audio inngang/utgang og headphone. Så fikk vi med en audio kabel. Etter det jeg skjønner er meningen at vi kan koble ledningen inn der slik at vi kan høre fra skjermen? Eller hvordan er det? Jeg har ikke helt fått det til. Jeg kjørte kabelen fra skjermen (kabelen vi fikk med) til audio på pcen, så satt jeg inn hode telefoner på inngangen til skjermen, men fikk ikke noe lyd på hode telefon inngangene. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Den usb kabelen vi fikk med er bare å koble til skjermen og datan, og da kan vi putte inn andre usb enheter inn i skjermen korrekt?? Damn konge skjerm!!! Super fornøyd!! Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) trykk på meny på skjermen din, gå til miscellaneous - audio - on/off, da burde lyden i foten komme, bare husk å koble en ledning fra blå kontakt på skjermen til lydutgangen på lydkortet ditt. Lykke til! Edit: Foten på skjermen fungerer som en USB hub ja. Koble fra en USB port på maskinen din til skjermen, så skal den fungere. Endret 11. desember 2003 av Pcdude Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) trykk på meny på skjermen din, gå til miscellaneous - audio - on/off, da burde lyden i foten komme, bare husk å koble en ledning fra blå kontakt på skjermen til lydutgangen på lydkortet ditt. Lykke til! Edit: Foten på skjermen fungerer som en USB hub ja. Koble fra en USB port på maskinen din til skjermen, så skal den fungere. misc greia har ikke audio on/off Men det funka nå Men er det andre som hører skurring??? Jeg hører skikkelig skurring når jeg har den i skjermen. Endret 11. desember 2003 av CaSh Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 /Offtopic/ Er skjermen bra? Tror jeg skal kjøpe den når psdata får den på lager. (neste onsdag) Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes lyden i den foten var så grusom at jeg dro kabelen ut eller ca 5 sek.. Mulig det var skurring, noe seriøst galt var det værtfall med lyden.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Heh de høyttalerene på skjermen er ikke værdt å se på engang. USB hubben er derimot ganske kjekk å ha. Q17S er en kjempegod skjerm, og kan fint anbefalle den! les denne tråden før du kjøper Hyundai Q17S http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=137642&hl=q17s Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 trykk på meny på skjermen din, gå til miscellaneous - audio - on/off, da burde lyden i foten komme, bare husk å koble en ledning fra blå kontakt på skjermen til lydutgangen på lydkortet ditt. Lykke til! Edit: Foten på skjermen fungerer som en USB hub ja. Koble fra en USB port på maskinen din til skjermen, så skal den fungere. misc greia har ikke audio on/off Men det funka nå Men er det andre som hører skurring??? Jeg hører skikkelig skurring når jeg har den i skjermen. Det var veldig rart, for jeg sitter ved samme skjerm nå og på min er det, trykk på misc gå ned til Audio, trykke select, velg on eller off. Knall bra skjerm forresten, untatt høytalerne, annbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 jeg har virkelig ikke det. jeg har en egen audio meny. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) vil bare si fra at dere har ulike menyer, den ene når du bruker dvi kabel og den andre når du bruker vga kabel. for rask meny styring av lyd trykker du bare på audio knappen helt til høyre på skjermen. den slår audio av og på Edit: for guds skyld IKKE benytt vga på denne skjermen. Endret 11. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 /Offtopic/Er skjermen bra? Tror jeg skal kjøpe den når psdata får den på lager. (neste onsdag) Det er den diggeste skjermen jeg noensinne har sett/hatt. Absolutt anbefalt av meg! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Seriøst!! Får terningkast 6 av meg. Jeg kjøpte den av psdata, flax at de kanskje sendte meg siste Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 vil bare si fra at dere har ulike menyer, den ene når du bruker dvi kabel og den andre når du bruker vga kabel. for rask meny styring av lyd trykker du bare på audio knappen helt til høyre på skjermen. den slår audio av og på Edit: for guds skyld IKKE benytt vga på denne skjermen. Jeg har ikke noe valg. jeg har ikke skjermkort med dv utgang Men jeg skal kjøpe det snart. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 gleder meg å høre at du er fornøyd da. legger deg bare til listen av fornøyde LCD brukere Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vil bare si fra at dere har ulike menyer, den ene når du bruker dvi kabel og den andre når du bruker vga kabel. for rask meny styring av lyd trykker du bare på audio knappen helt til høyre på skjermen. den slår audio av og på Edit: for guds skyld IKKE benytt vga på denne skjermen. Min bedre halvdel har denne skjermen (vel - med ADI klistrelapp). Jeg synes faktisk ikke den er så ille med analog kabel. Det er dessverre ingen AGP port på vår gamle Compaq Deskpro EN, ikke har jeg kjøpt PCI skjermkort heller. Selv bruker jeg en Samsung 191T på min litt nyere PC (he-he, man må jo prioritere), den er selvsagt bedre (bruker DVI kabel), men hun klager ikke på skjermkvaliteten. Hun bruker en Dell 17" LCD skjerm på jobben til daglig også, så jeg regner med at jeg hadde hørt klager hvis det var for ille. Eldste datteren vår på 5 år har heller ikke klaget... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 du er en heldig mann. Dama mi klager hele tiden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå