FpsStu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hva skal en kjøpe som kan passe hvem som helst? har 3 pers jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til... hva skal jeg kjøpe til dem? grense 250kr Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Forslag: Gavekort på en forretning som har alt mulig (spareland feks) Eller konfekteske eller begge deler Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Var på butikken i dag og kjøpte meg en sånn liten melkesjokolade til ca. 3.50,-! der er det jo ett eventyr ini papiret kom jeg på! jeg som ikke har råd til noe presanger i år så da tenkte jeg att jeg kjøper noen sånne og pakker de inn i forskjellige størrelser og gir de til familie og venner! kan lege med ett kort med følgende påskrift: "God Jul Her har du ett eventyr og noe godt mens du leser! Og husk det er tanken som teller" tipper jeg hadde fått fine presanger neste år! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøp gavekort i Cd- butikk eller noe sånt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 massasje eller billigere: massasjeolje, og så utfører du massasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå