djgudleif Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 I min familie har det alltid vært obligatorisk å ha på gastromat på fiskegratengen. Kompisen min hadde aldri hørt om dette eller prøvd det. Er jeg alene? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Nei, du har en kompis. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Nei, hele familien din gjør jo det, så du er ikke aleine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Fiskegrateng er gastronomiens svar på white-out. Den smaker nada, og uansett hva du har på så vil den smake bedre. Make that: smake noe. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Høres veldig rart ut, har aldri hørt om dette. Dersom jeg skulle krydre min Findus fiskegrateng, så hadde valget falt på karri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Karri har jeg vært borti før. Og muskat. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg lager fiskegrateng fra bunnen av selv, bruker hovedsaklig en halv teskje muskat inn i sausen før jeg har i fisken og makaroni, så har jeg smeltet smør, poteter og mye salt på når det er ferdig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Muskat er en del av bechamel. Bechamel er sausen i fiskegrateng. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Det som er rart for meg er at folk frivillig spiser fiskegrateng. Livet er for kort. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Har du smakt ordentlig hjemmelaget fiskegrateng eller bare ferdigkjøpt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg klemmer en halv tube remulade på fiskegratengen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Det som er rart for meg er at folk frivillig spiser fiskegrateng. Livet er for kort. Jeg spiste mye frossen fiskegrateng da jeg var student. Kostet 15 kroner boksen for First Price fiskegrateng. Et svært godt måltid, dersom man tar prisen med i beregningen. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 En pose makaroni er billigere. Er omtrent kun makaroni du får i en First Price Fiskegrateng. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Gastromat og Aromat er universalkrydderblandinger og kan brukes på det meste, ikke bare på speilegg. Jeg skal jamen prøve det på fiskegrateng, som er en billig, god og sunn rett servert med kokte poteter, smør og raspet gulrot. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Javisst. Broren min sverger til gastromat på alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå