Latias Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 Haga knuser jo Kalla, så deilig! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Kan ikke bli gull. Kalla øker og øker. Bjørgen langt bak Problemet er at Haga kommer til å tape nedover og i lettpartiet vis a vis Kalla https://www.vg.no/sport/i/l1Kg8y/haga-med-knock-out-paa-kalla-sikret-norsk-gull Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Kan ikke bli gull. Kalla øker og øker. Bjørgen langt bak Problemet er at Haga kommer til å tape nedover og i lettpartiet vis a vis Kalla https://www.vg.no/sport/i/l1Kg8y/haga-med-knock-out-paa-kalla-sikret-norsk-gull Tillater meg å sitere selve essensen: Kalla var sjanseløs på Haga Så kan man legge til "ikke i nærheten av", "i en annen liga" osv 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Nå skal jeg nyte resten av dagen med å lese svenske nyhetsmedia. Det er som bestefaren min bestandig sa: "Det er ikke så viktig med medaljer, bare vi slår svenskene!" Så sant 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Nå skal jeg nyte resten av dagen med å lese svenske nyhetsmedia. Det er som bestefaren min bestandig sa: "Det er ikke så viktig med medaljer, bare vi slår svenskene!" Så sant Tror nok de fremdeles er godt fornøyd. De har dronningen av OL og to gull Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Nå skal jeg nyte resten av dagen med å lese svenske nyhetsmedia. Det er som bestefaren min bestandig sa: "Det er ikke så viktig med medaljer, bare vi slår svenskene!" Så sant Tror nok de fremdeles er godt fornøyd. De har dronningen av OL og to gull Jada, er selvsagt bare litt broderlig tull og tøys under OL. Men hvem blir svenskenes OL dronning? Stina eller Kalla? Blir spennende. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Det gjorde godt med ?og ? Da er det bare å håpe de oppdaterer medaljeoversikten snart så vi kan være på 2. plass en liten stund ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Gratulerer med nytt gull, Cologna! Blir neppe medalje i dag, desverre Endret 16. februar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fortjener dette Cologna. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ser nesten ut so medalje skal forsvinna og her no. Elendigt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Konge med sundby på pallen! Den evige "nesten" løperen!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Nok et gull som bare skulle hentes ryker! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Nå må du kutte ut Benbjo. Har ikke en gang lest i norsk media at dette gullet bare skulle hentes. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2018 Kom igjen Krüger, knus Sundby! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Nå må du kutte ut Benbjo. Har ikke en gang lest i norsk media at dette gullet bare skulle hentes. Kruger ble hauset voldsomt opp. Spesielt etter at Harvey og Cologna sprakk på skibyttet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Sølv på Kruger. Ok det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Nå må du kutte ut Benbjo. Har ikke en gang lest i norsk media at dette gullet bare skulle hentes. Kruger ble hauset voldsomt opp. Spesielt etter at Harvey og Cologna sprakk på skibyttet Det eneste eg har lest er at Kruger var gullkandidat. Har aldri lest at gullet var delt ut. Kruger var en gullkandidat. Og han innfridde til de grader. Sølv til Kruger er IKKE ok. Det er awesome!!!! Dette er fyren Petter disset som en nobody før OL. Nå har han et gull og et sølv til nå. Det er helt utrolig! Sundy kjører jo bare et standard løp. Ingen kommer til å huske Martin når han legger opp, som noe annet enn han som nesten vant. Endret 16. februar 2018 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Deprimerende å lese oltrådene som domineres av en kategorisk pessimist og sutrepave! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå