Nevvis Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hadde Sundby gått istedetfor Krüger på samme punkt så tror jeg han også hadde kunnet vinne. Luka ned fra førsteplass ble jo i hovedsak skapt mens de norske lå bak og tvang de andre til å dra. Med det sagt så er disponering og det å vite når en skal trå til en del av konkurransen, og tror aldri Sundby hadde hatt baller til å gi alt så langt fra mål. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Så reprise av fallet til Kruger. Han faller selv og gjør at to andre rett bak snubler i han og blir hindret veldig.Hvordan kan det ses på, er det ikke et problem? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Kult med Gull, men ikke bra med trippelseier. Vi må gjøre ski spennende for andre land også, ellers dør ski ut... Herlig at Sundby ikke tok gull, håper at han får ingen i dette OL. Sånt ting gidder jeg ikke unne ham for Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Kult med Gull, men ikke bra med trippelseier. Vi må gjøre ski spennende for andre land også, ellers dør ski ut... Herlig at Sundby ikke tok gull, håper at han får ingen i dette OL. Sånt ting gidder jeg ikke unne ham for Kalla vant jo igår? 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Trippelt... Det man forventet av damene det Nå har herrene plutslelig blitt større favoritter med tanke på medaljer STÅ PÅ GUTTER Gratulerer alle 3 med medalje r Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Kult med Gull, men ikke bra med trippelseier. Vi må gjøre ski spennende for andre land også, ellers dør ski ut... Herlig at Sundby ikke tok gull, håper at han får ingen i dette OL. Sånt ting gidder jeg ikke unne ham for Kalla vant jo igår? Nordisk hurra... Jeg tenker mer på Harvey, Cologna, Diggins osv... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Topp 5 i verdenscupen for kvinner er: NOR, NOR, USA, FIN, AUT Topp 5 i verdenscupen for herrer er: NOR, SUI, NOR, CAN, RUS Vil da si dem allerede er der jeg men? Skiathlon har i OL-sammenheng aldri blitt vinni av en nordmann på herresida før idag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Så reprise av fallet til Kruger. Han faller selv og gjør at to andre rett bak snubler i han og blir hindret veldig. Hvordan kan det ses på, er det ikke et problem? Det er dessverre sånt som skjer, aldri disk når det er uhell. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hvorfor unner ingen Sundby ett individuelt gull? Overbevist om at han kunne tetta luka opp til Krüger i dag, syns det var stort av han å vente såpass lenge. Burde gått sammen med Krüger, men lett å være etterpåklok. Overrasket over at utlendingene var såpass svake, spesielt Cologna. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Super-Stina fastsetter favorittstempelet. Blir bare å spasere inn til nok et svensk gull! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Oida, det var ikke optimalt av Klæbo. Håper han ikke tok ut alt Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Ja, var jo flere hundredeler opp til førsteplassen. Dette ser stygt ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det sa jeg ikke, men ikke så overlegen som ventet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det sa jeg ikke, men ikke så overlegen som ventet. Det kan være han sparer litt på kruttet til finalen. Blir spennende med runde to nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Fullstendig knockout fra Super-Stina!Ser ut som det er dårligere ski på de norske. Aukland bekymret: https://www.nrk.no/sport/aukland-bekymret-for-klaebo_-_-jeg-ser-svakhetstegn-1.13913050 Endret 13. februar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Bra gjennomført heat av Heidi Weng Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Skjer med russerne? Herjer! Lol, Ingvild. Svakt. Lukter ny skandale Endret 13. februar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Smørebom? To av fire blir jo glidd forbi av resten av feltet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Kowasik hindret Østberg. Bør diskes. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Så ut som hun ble hindret der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå