Jotun Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Innerst inne håper eg på weng av sympati og Bjørgen bare fordi hun da blir enda råere..... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 prøve med noen "outsidere" for "å gjøre det spennende" Niskanen eller Sarinen (ville ikke veddet en månedslønn da men Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Håper absolutt mest på Weng, kanskje det endelig skal bli Østbergs store dag? Yankeene markerer seg støtt, men hvordan de er på den lange vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Yankeene markerer seg støtt, men hvordan de er på den lange vet jeg ikke helt. De er unektelig flinke til å mobilisere ekstra krefter når det trengs. Jessica Diggins er vel sterkeste av dem Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Savner Kuzmina på startstreken, men hun går kanskje aldri den distansen? btw, ser at Anastasia Kuzmina faktisk er søsteren til Anton Shipulin https://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Shipulin Endret 24. februar 2018 av Mr.M Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Kuzmina går skiskyting.... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Nå vet ikke jeg hvor god Haga er i klassisk eller på distanse. Men hun er jo mest sannsynlig fortsatt i knallform. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Kuzmina går skiskyting.... det gjorde jo Bjørndalen og, men han greide allikevel verdenscup seier i langrenn https://www.nrk.no/sport/bjorndalen-vant_-ble-historisk-1.1345107 Men man har muligens ikke lov å stille i to ulike øvelser, i løpet av samme arrangement? Sånn hypotetisk da, kunne Kuzmina hatt noen sjans (rent fysisk) til å gjøre seg bemerket på tremil? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Hun går jo ikke i nærheten av en slik distanse til vanlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Det er svært få som går begge deler. Lars Berger er jo en av de, og det var vel en langrennsløper fra østblokken et sted som konverterte til skiskyting for noen år siden. Kuzmina hadde nok kunnet gjort det ganske bra hun.... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Ester Ledecka stilte jo i Super-G for damer og paralell storslalom snowboard og tok gull i begge. Ser ikke helt hvorfor hun IKKE kan stille i langrenn.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 De kan jo det.... Men da må de jo som regel velge bort en distanse i favorittøvelsen sin for å få plass til et langrenn Det er jo ikke akkurat flust med hviledager i et OL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Maiken Fallah har snakket noe om å gå over skiskyting, men har ikke hørt mer om det i det siste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Skjønner ikke hvorfor det diskuteres rundt Kuzmina i en 3-mil i langrenn. Dama er ikke på startlista og savnes ikke av noen fordi hun så vidt jeg vet aldri har satt sine skistøvler i et verdenscuprenn i langrenn. Men hun kunne gått. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Maiken Fallah har snakket noe om å gå over skiskyting, men har ikke hørt mer om det i det siste. Falla... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Delvis snakker om den muslimske sprinteren Maiken Fallah BShagen.... 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Å ja hu ja Endret 24. februar 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg håper egentlig Bjørgen. Sånn mest fordi det hadde vært en veldig verdig avslutning på OL-karrieren, Jeg tipper ho får selskap av Weng, Haga, Pärmakoski og muligens Kalla. Østberg vil nok henge med en stund, men det blir antagelig litt for langt. Enig med andre her at Diggins også har vist styrke på mange områder og bør heller ikke fraregnes. Trur det blir spennende uansett og jeg både gleder og gruer meg. Blir alltid litt vedmodig når sånne store mesterskap er over... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Se på Marit da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå