Jotun Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kjempeetapppe av Martin der. Nøye planlagt strategi fra nordmennene! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Klæbo går rolig og fint her nå. Så kommer de vel opp til han før han bare kliner til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Imponert! Gøy at Sverige feiler totalt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Der stoppa Sundby kjeften min ihvertfall, Jeg skal være den første til å innrømme at jeg hadde ikke trua. Den sisteetappen hans sto det respekt av. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Solid av begge gutta! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Unner begge to dette gullet, spesielt Sundby. Fin fyr, får altfor mye pes. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Må vel innrømme at min glede over gullet, ble fullstendig overskygget av ekstasen jeg fikk, da jeg så at svenskene ble uten medalje! Neida Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Sundby svarte kritikerne (inkludert meg), det er bra! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hvorfor gikk Kalla siste etappe? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Fin fyr, får altfor mye pes. Peset skaper han selv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hvorfor gikk Kalla siste etappe? Det gjorde hun jo ikke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Ops skrev feil ... mente Falla. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Sundby var overraskende sterk (selv til han å være!) - godt å se sisterunden med lavere puls.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Ops skrev feil ... mente Falla. Er ikke den eneste som har tatt feil av det. Har stått feil på resultattavler også det. Er forresten helt enig. Bjørgen skulle gått siste. Endret 21. februar 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Synd med den siste utforkjøringen til Falla, men tviler på om hun hadde tatt Diggins eller Nilson i spurten uansett. Falla har jo vært den beste sprinteren til Norge i en årrekke, så ikke rart at hun går sisteetappen. Tok jo tross alt sølv på sprinten. Men veldig imponerende av gutta. Var også litt skeptisk til Sundby, men viser jo at han har dette inne når han ikke skal spurte og kan gå intervaller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Falla skylder på at hun ble hindret og at dette potensielt kostet gullet. Hvorfor må man hele tiden skylde på andre når det ikke går veien? Hva med å bli råere på å posisjonere seg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Som eg kommenterte. Først renner Nilson i hu på toppen. Da fyker jo USA fremover. Så kjører Stina henne ut over sidelinjen i bunn av bakken, og diggings smetter på innsiden og blokkerer der. Er ikke uenig med falla. Problemet til falla er at skal hu ha sjanse på det oppløpet må alt foran være 100 prosent. Det ble knappe 30 i dag. Falla posisjonere seg bortimot perfekt helt til svensken kom fra siden. Kan liksom ikke sette skulder mot skulder heller. Endret 21. februar 2018 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå