Gå til innhold

OL 2018: Langrenn

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sundby taper og taper. Dette er nok avgjort.

Har vel ikke tatt gull på stafett i OL siden 2002, så ingenting er gitt! Ser jo lovende ut dog

Ikke i 2018 heller gitt. 2022 neste, 20 år siden sist gull.

Går jo ikke akkurat fort her, når Kasakstaneren klarer å henge med. Blir jo snart hentet av Finland også

w=654;h=436;386429.jpg

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sundby har alltid vært ræv i et mesterskap, likevel velger Norge å støtte ham framover Northug. Bare se hvordan det går nå som alle andre mesterskapene ;)

Northug hadde i alle fall ikke hatt sjanse her
Gratulerer med ETT innlegg med rett innhold. Utenom dette var alt som normalt ser eg.

Så i opptak nå og gjettet selvsagt helt riktig på hva som var ditt første innlegg under stafetten!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror Russland eller Italia tar lagsprinten. Hvorfor skal vi på død og liv sende en 3-mils mann ut på sprintstafett? Sundby vil ikke holde følge med Russerne eller Italienerne når de setter legger ut i sprint-tempo. Sundby taper ikke 15-20 sekund til Bolshunov fordi han går taktisk. Jeg tror ikke Sundby holder følge med Spitsov på sprinten heller. Sundby på 5-mila har jeg derimot tro på. Frykter selvsagt Cologna, Niskanen, Poltoranin og alle russerne vi ikke har hørt om..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...