The Redmen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 For en fantastisk innsats av Russland! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Klæbo slutter aldri å imponere! For et rykk! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 (endret) Sundby taper og taper. Dette er nok avgjort. Har vel ikke tatt gull på stafett i OL siden 2002, så ingenting er gitt! Ser jo lovende ut dogIkke i 2018 heller gitt. 2022 neste, 20 år siden sist gull. Går jo ikke akkurat fort her, når Kasakstaneren klarer å henge med. Blir jo snart hentet av Finland også Endret 18. februar 2018 av Gurglemuffin 3 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Så aldri ut som Klæbo måtte anstrenge seg en gang. Barneskirenn! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Sundby har alltid vært ræv i et mesterskap, likevel velger Norge å støtte ham framover Northug. Bare se hvordan det går nå som alle andre mesterskapene Northug hadde i alle fall ikke hatt sjanse her https://www.nettavisen.no/sport/ol2018/nrk-kruger-sendes-hjem-etter-stafetten/3423417394.html Sundby får gå, ikke Krüger? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Er 5-mila fristil eller klassisk? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Klassisk. Der det ligger for Krüger sin del. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg tenker på lagsprinten, det er fristil der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Sundby har alltid vært ræv i et mesterskap, likevel velger Norge å støtte ham framover Northug. Bare se hvordan det går nå som alle andre mesterskapene Northug hadde i alle fall ikke hatt sjanse herGratulerer med ETT innlegg med rett innhold. Utenom dette var alt som normalt ser eg. Så i opptak nå og gjettet selvsagt helt riktig på hva som var ditt første innlegg under stafetten! 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Hvis Sundby får gå lagsprinten blir jeg oppgitt. Tønseth og Jacobsen var vill gambling. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Artig lesing det her. Å se utviklingen i denne tråden fra starten til slutten av begge stafettene. Hvordan ting utvikler seg fra det absolutte mørke for så å bli det største lyspunktet som noen gang har vært 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Jeg tror Russland eller Italia tar lagsprinten. Hvorfor skal vi på død og liv sende en 3-mils mann ut på sprintstafett? Sundby vil ikke holde følge med Russerne eller Italienerne når de setter legger ut i sprint-tempo. Sundby taper ikke 15-20 sekund til Bolshunov fordi han går taktisk. Jeg tror ikke Sundby holder følge med Spitsov på sprinten heller. Sundby på 5-mila har jeg derimot tro på. Frykter selvsagt Cologna, Niskanen, Poltoranin og alle russerne vi ikke har hørt om.. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Veldig skeptisk til Sundby... Men kanskje han for en gangs skyld overrasker riktig vei, altså at han går mye bedre enn forventet.... Pleier å være motsatt. Hvis det er tilfelle på sprintstaffetten kan dette bli dårlige greier ? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Hvis det ikke blir seier, så blur det dårlig stemning, siden Iversen åpenbart burde fått gå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Iversen er med rette vraket etter fadesen i fjor. Men ja, skeptisk til Sundby. Tror nok at russerne lett går fra ham. Så det jo på stafetten. Kruger burde nok fått muligheten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Både og.... En ting er å tape på en ti km. Men å gå tre stk 2 km kan godt Sundby klare like greit som mange andre, siden han uansett ikke skal avgjøre med en toppfart. Men han skuffer nok. Gjør alltid det sen fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå