Gå til innhold

OL 2018: Langrenn

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble vel inspirert av kvinnene. Men altså, er det et gull som skal hentes, så er det dette. Uten Ustiugov så er jeg tvilende til russerne. Holder de øvrige norske det nivået de har vist til nå så kan vi tåle å ligge ganske mye bak etter første etappe. Sverige, Finland m.fl. har ikke bredden til å holde følge over alle etappene. Cologna, Spitsov, Manificat, Hellner osv er sterke, men ganske alene.

Lenke til kommentar

Ingen vits å kritisere Astrid, som ble valgt og gikk det hun kunne. Det er ledelsen som skal få kritikk. Men nå ble det jo gull uansett!

Ledelsen få kritikk? Hun klarer å si nei hun og sånn som alle andre.

Når du selv føler deg i god form og blir bedt om å gå stafettetappe i OL så er det vel ikke en selvfølgelighet å si nei, eller at man klarer å vurdere egen form godt nok. Det er trenere og apparatet rundt sitt hovedansvar.

Lenke til kommentar

Dette var gøy. Var veldig skeptisk mot slutten av første etappe og underveis i andre etappe, men Haga viste jo klasse. Noe Bjørgen selvfølgelig også gjorde. Må innrømme at jeg sa høyt at det kom til å bli svensk gull når Nilson holdt følge over siste bakketoppen, men Bjørgen var jo knall

Litt angående det at alle er så imponert over Haga. Det virker ut som at nesten alle tror at ingen var i nærheten av å levere en lignende etappe. Bildene på TV lyver litt slik. Selv er jeg mer imponert over Bjørgen som kun hadde 6 sekunder dårligere etappetid. Det ser vel kanskje ikke slik ut for Haga sin etappe ser så mye mer fantastisk ut på TV...

Bare alder tatt i betraktning gjør meg imponert. I tillegg er det jo så mye annet inn i bildet der, blant annet hadde hun så å si lagt opp, mindre trening og barn i bildet...

For all del, det er fantastisk levert av hele laget. Kan være Astrid gjorde den største prestasjonen av alle her. Å fortsette å gå etter en slik smell er beintøft. Alle fortjener gullet helt og holdent, som en del flere har vært inne på  :)

Dette var stafett på sitt ypperste :yes:

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Har vel ikke tatt gull på stafett i OL siden 2002, så ingenting er gitt! Ser jo lovende ut dog

Ikke i 2018 heller gitt. 2022 neste, 20 år siden sist gull.

Går jo ikke akkurat fort her, når Kasakstaneren klarer å henge med. Blir jo snart hentet av Finland også

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...