Wheeljack Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg trudde helt ærlig at Marit ikke ville kunne klare å spurtslå Stina Nilsson på den måten der. Jeg er imponert, rørt og kjempeglad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Gratulerer med et velfortjent gull Ingvild F. Østberg, Ragnhild Haga og Marit Bjørgen! 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Gatulerer. Full spenning her Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Synes egentligt litt synd på Astrid, må ver litt trist å stå der med gullmedaljen rundt halsen. Jaja Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Gratulerer med et velfortjent gull Ingvild F. Østberg, Ragnhild Haga og Marit Bjørgen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Nydelig bilde av alle gullvinnerne som knuser Sverige! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ingen vits å kritisere Astrid, som ble valgt og gikk det hun kunne. Det er ledelsen som skal få kritikk. Men nå ble det jo gull uansett! 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Synes egentligt litt synd på Astrid, må ver litt trist å stå der med gullmedaljen rundt halsen. Jaja Astrid har fullført 1 av 4 etapper på dagens stafett og fortjener gullet 100%!! Gratulerer til alle fire! 5 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Men jeg tipper Heidi Weng er littegranne bitter etter denne stafetten.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Weng revansjerer seg med gull på 3-mila! 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Men jeg tipper Heidi Weng er littegranne bitter etter denne stafetten.. Hvorfor skal weng være bitter? Jeg tror hun er kjempeglad for laget og Norges gull! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Fikk akkurat skrudd på tidsnok til å se gullspurten ? Helt rått med 2 sek seier over svenskene ?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Men jeg tipper Heidi Weng er littegranne bitter etter denne stafetten.. Hvorfor skal weng være bitter? Jeg tror hun er kjempeglad for laget og Norges gull! Fordi hun ble vraket mot et løper som kun har to gode løp i år (NM), men som har vært syk etter det. Ganske kjipt når du leder verdenscupen, og har blitt nummer 9 og 11 tidligere i OL - ikke direkte dårlig, bare manglet det siste lille ekstra. Eneste positive Weng får tenke på er at hun får ekstra hvile før 30 km, og kanskje kan prestere ekstra der. Endret 17. februar 2018 av blured Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Dette var gøy. Var veldig skeptisk mot slutten av første etappe og underveis i andre etappe, men Haga viste jo klasse. Noe Bjørgen selvfølgelig også gjorde. Må innrømme at jeg sa høyt at det kom til å bli svensk gull når Nilson holdt følge over siste bakketoppen, men Bjørgen var jo knall Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 De få meterene bjørgen fikk over toppen og veldige gode ski var avgjørende Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Er veldig imponert over Marit Bjørgen, hun fant åpenbart frem til den rette taktikken for å ta knekken på "Guld-Stina" - heretter kalt "Sølv-Stina". Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ingen vits å kritisere Astrid, som ble valgt og gikk det hun kunne. Det er ledelsen som skal få kritikk. Men nå ble det jo gull uansett! Ledelsen få kritikk? Hun klarer å si nei hun og sånn som alle andre. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Men jeg tipper Heidi Weng er littegranne bitter etter denne stafetten..Hvorfor skal weng være bitter?Jeg tror hun er kjempeglad for laget og Norges gull!Fordi hun ble vraket mot et løper som kun har to gode løp i år (NM), men som har vært syk etter det. Ganske kjipt når du leder verdenscupen, og har blitt nummer 9 og 11 tidligere i OL - ikke direkte dårlig, bare manglet det siste lille ekstra.Eneste positive Weng får tenke på er at hun får ekstra hvile før 30 km, og kanskje kan prestere ekstra der. Joda, men her var det også dagsformen som spilte inn, at Astrid skulle få den sprekken var ikke lett å forutsi. I tillegg har jo Weng vært den norske løperen som har skuffet mest og bommet på oppkjøringen, hadde hun gått idag kun hun like gjerne fått samme smellen. Men det får vi aldri vite. Men forstår jo at det nå i etterpåklokskapens navn vil laguttaket kritiseres. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 https://m.nettavisen.no/sport/ol2018/nrk---holund-vrakes-fra-stafetten/3423417210.html Hva faen? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ojoj den var det ingen som så komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå