Benbjo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) For noe makkverk du kommer med. @benbjo Selv Hjelmeset sa i går at Sverige var klare favoritter. Blir spennende å se hva Bjørgen får til! Endret 17. februar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Haga e rå. Kjenne eg e litt sint, såg på ditta som ganske sikkert gull viss Marit hadde hatt litt på å gå på. Merke eg skal klara å svelga sølv idag, pga Astrid ikkje fortjene gull. Norge var aldri favoritter Jo, det var di. Gå deg ein tur no troll. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Helt topp dette, nå må Bjørgen legge seg i rygg og la de andre gjøre jobben. Kan bli gull idag!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Nei Marit er nødt til å prøve å sprenge Stina.en spurt vil svensken ta. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Haga e rå. Kjenne eg e litt sint, såg på ditta som ganske sikkert gull viss Marit hadde hatt litt på å gå på. Merke eg skal klara å svelga sølv idag, pga Astrid ikkje fortjene gull. Norge var aldri favoritter Jo, det var di. Gå deg ein tur no troll. Når treneren til Norge mener at Sverige er favoritter, så er jo ikke Norge favoritter. Sier seg selv Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Kan ikke legge seg i rygg, Stina Nilsson bedre i en spurt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Blir sølv dette, Nilsson er bedre enn Bjørgen i avslutning Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Haga e rå. Kjenne eg e litt sint, såg på ditta som ganske sikkert gull viss Marit hadde hatt litt på å gå på. Merke eg skal klara å svelga sølv idag, pga Astrid ikkje fortjene gull. Norge var aldri favoritter Jo, det var di. Gå deg ein tur no troll.Når treneren til Norge mener at Sverige er favoritter, så er jo ikke Norge favoritter. Sier seg selvTull. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Helt topp dette, nå må Bjørgen legge seg i rygg og la de andre gjøre jobben. Kan bli gull idag!! Da gjør Stina det samme og tar en Northug på oppløpet. Det beste er å kjøre knallhardt i front. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Haga e rå. Kjenne eg e litt sint, såg på ditta som ganske sikkert gull viss Marit hadde hatt litt på å gå på. Merke eg skal klara å svelga sølv idag, pga Astrid ikkje fortjene gull. Norge var aldri favoritter Jo, det var di. Gå deg ein tur no troll.Når treneren til Norge mener at Sverige er favoritter, så er jo ikke Norge favoritter. Sier seg selvTull. Hva? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Eneste muligheten Marit har her er å mørne Stina, men det tror jeg ikke ho klarer på knappe 5km. Og det er mer et kompliment til Stina enn dissing av Marit. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Bjørgen er ikke tent som Haga var :/ hun ser ikke lett ut idag Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Blir spennende å se når Russland og Slovenia kommer opp. Siden vi garantert ikke får medalje, mener jeg. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hu ser da helt fin ut hu? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Det er spådd ingen medalje på oss. 0 % sjanse. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Trur nok det blir for lett for Stina og følge her, planen var jo å ha ein 20-30 sekunder på hu. Jaja får sjå Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Hu ser da helt fin ut hu? Jo, fin ut. Men ikke lett nok til å få forsprang, blir duell ved siste oppoverbakke eller før målet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Ja eg er redd for det. Svensk gull ser mest sannsynlig ut akkurat nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 1,5km og ingen forsprang... Sverige tar dette igjen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Må gå knallhardt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå