AfterGlow Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Elektronikkgiganten har laget verdens første LED-kinoskjerm med 3D-støtte.Blir du svimmel av 3D-filmer på kino? Nå har Samsung funnet løsningen Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jøss... Har de ikke gitt opp 3D enda? Vil jeg ha skikkelig 3D så går jeg på teater. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Om jeg vill ha skikkelig 3D bruker jeg Lg Oled tv med passive briller .... 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Om jeg vil ha skikkelig 3d bruker jeg Oculus rift 4 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Interessant. Crosstalk er hovedgrunnen til at jeg ikke liker 3D-kino. Det er et for stort problem med passive briller i alle fall. Konseptet er jo bra, om det løses, som de beskriver her. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 3d kino er no drit, går kun på 2d visninger 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 3d kino er no drit, går kun på 2d visninger Går helst på 3D eller 4D om det sendes, og da gjerne på engelsk versjon om det sendes. Har Philips TV med 3D, men enda ikke skaffet meg BD-spiller med 3D-mulighet, men det er jo med 4K TV at 3D endelig kunne blitt flott, med full HD per farge, fremfor nedskalert til enda værre med "kun" FullHD-tv. Har fremdeles gode gamle PS3 som min BD-spiller, og da er 2D med skikkelig lyd prioritet, fremfor 3D med redusert lydkvalitet. Flott om 3D kommer på 4K-TV med OLED-panel etterhvert, og da også på 4K BD-spillere. Da blir det kanskje ny TV, selv om den er "krute god" den TVen jeg har nå. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Om jeg vil ha skikkelig 3d bruker jeg Oculus rift Skikkelig kjedelig for kompisene, dama og/eller ungene om du sitter der som eneste med det på hodet. Film skal i mine øyne være en sosial happening man deler med andre. Alene nytes det skikkelig kun om det er en film som er veldig interessant, og man ikke får noen med seg til å se på filmen. IMHO ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå