Marman Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg skal kjøpe meg vifter og en viftestyring... Er det noe spesielle egenskaper viftene må ha? (sånn hvor lite volt de klarer å takle e.l.) Må innrømme at jeg har ikke peiling i det heletatt! Så håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det viktigste er hvor mange watt vifta trekker og styringa tåler Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det kan være kjekt å kunne skru viftene helt av! Jeg har ikke det på min, noe jeg ofte irriterer meg over. Hvis du skal noen kraftige vifter som trekker noen watt er det greit med en viftstyring som kan gi nok effekt ja. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har ikke noe særlig peiling på dette med volt osv, men jeg har prøvd stort sett alle merker på viftestyring og har aldri hatt noen problemer... Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det kan være kjekt å kunne skru viftene helt av! Jeg har ikke det på min, noe jeg ofte irriterer meg over. Hvis du skal noen kraftige vifter som trekker noen watt er det greit med en viftstyring som kan gi nok effekt ja. Trikset er å kjøpe et par brytere på biltema eller noe også plassere disse på vifteledningen... man trenger vel ikke å måtte kjøpe alt sånn som man vil ha det vel??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå