QZUZOWR4 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Soloppgang ved Pratapgad fort Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg føler for litt demning av lyset og kanskje litt mer kontrast på dette bildet. Hva er det hvite vi ser oppå muren? Jeg håper det ikke er søppel.. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg henger meg på Helenes vurdering, men direkte sollys er vanskelig å "temme" så det kan være lurt å ta flere bilder med forskjellige innstillinger. Polariseringsfilter kan være ei løsning har jeg hørt. Ellers synes jeg ikke oppskarpingen du benytter ble helt vellykket på dette bildet. Det er mulig at nettopp den er med på å redusere kontrastene - uten at jeg skal påstå det. Ellers, fin stemning og vakkert motiv (søplet er vel neppe ditt ansvar?). Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Oi, stilig med solstrålene, det er vanskelig med motlys, har lett for og få utbrenthet i høylyset. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Takker for tilbakemeldinger, har prøvt å legge in V2 flere ganger men internetkoblinge falt ned. Helene jeg tror det som ligger på muren er klestørk. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg