VRK18 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg har hatt Word og Excel installert på laptopen i flere år, men i dag fikk jeg plutsetlig ikke åpnet dokumentene mine. Hva kan det skyldes? Jeg får følgende feilmelding: Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Det står jo klartekst hva problemet er: programmet som ikonet referer til (Word) er ikke lengre der ikonet mener det skal være. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Det står jo klartekst hva problemet er: programmet som ikonet referer til (Word) er ikke lengre der ikonet mener det skal være. Noen formening om hva som kan ha skjedd? Jeg finner verken Excel eller Word når jeg søker, og jeg får ikke åpnet Excel- eller Word-dokumenter. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Se om det er installert (i apper/programmer) og kjør eventuelt en reparasjon. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Som det sies over. Og om du ikke finner programmene noen steder så er det nok fordi de ikke er der. Da må noen, du eller en annen, ha fjernet dem. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå