AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Ei venninne av kjæresten som vil ha min kjære hadde sex med en annen mens min kjære var der. De startet på sofaen rett foran han, min kjære gikk ut, men umulig å ikke høre henne. Gjorde hun seg til? Kjenner at jeg ikke liker at de forsatt er venner. Anonymous poster hash: c7e6a...4ea Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Måtte lese flere ganger før jeg skjønte hva du skrev, men jeg tror at du overanalyserer. Du virker veldig usikker på deg selv. Endret 7. februar 2018 av namelessghoul 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Nå kan ikke jeg snakke for alle menn der ute, men HÆ?? 3 Lenke til kommentar
Løvehjerte Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Om en dame hadde prøvd å sjekke meg opp, ved å ligge med en annen mann....Jeg hadde gått jeg også. Tror ikke du har noe å bekymre deg over. 3 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Nå kan ikke jeg snakke for alle menn der ute, men HÆ?? Du snakker i alle fall for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Hun har spurt han mange ganger om ett ligg. Hun ligger med alt av mannfolk. Liker ikke at de er gode venner Han holder vennskapet skjult. Anonymous poster hash: c7e6a...4ea Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Visst han holder det skjult, hvordan vet du om det? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg