Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer mistet følelser

Anbefalte innlegg

Nei jeg er ikke en perfekt utgave av meg men har gjort endel for meg selv i det siste for å føle meg bedre, ny frisyre, byttet ut garderoben med nye klær. Så har gjort litt ja :)

Nei må bare ha det klart for meg hva jeg skal si på parterapien så får pønske en plan

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Been there, done that... Føler med deg og vet akkurat hvor jævlig det er å havne der dere er nå. Å elske noen og oppleve at det er ingenting å få tilbake er hjerteskjærende for å si det mildt.

Endte med utroskap og skilsmisse.

Håper du er sterkere psykisk enn det jeg oppdaget jeg var. Er i dag ødelagt og en skygge av meg selv.

Lykke til med hva enn skjer! Heier på deg!

Lenke til kommentar

TROR NOE ER GALT HER, FOR JEG SVARTE PÅ EN ANNEN TRÅD, OG SÅ KOM SVARET MITT HER.

Ikke gi opp.

Det som er det viktigste, og som er ditt spørsmål: Hva vil du for framtiden din? Hva ønsker du i livet ditt?

Når du har funnet ut av det, så kan du gå videre. Dette kan ingen fortelle deg noe som helst om. Det er kun du som kan bestemme dette for deg selv og så videre gjøre noe med det.

Hva vil du? Hva må du gjøre for at DITT liv blir lykkelig?

Sorry, ærlig sagt, men jeg tror det er sant. Snakker av erfaring.

Mange som vil støtte deg. Ta et oppgjør med deg selv og tenk hva du egentlig vil med livet ditt. Det er bare du som bestemmer :)

Hilsen Bergenseren, tidligere beboer i Skien/Porsgrunn :)

Bare få understreke at jeg har reist i fra Østlandet til Vestlandet!

Endret av Tor H. Hammer
Lenke til kommentar

Dette er en tapt case hvis du fortsetter som nå. Parterapi i dette tilfellet virker for meg bortkastet tid når den ene parten har mistet tenningen. Det er jo ikke så lett å snakke eller bestemme seg ut av...for noen parter. Det er jo en annen sak hvis at en part jobber for mye eller lignende - en helt annen sak er seksuell interesse.

Begynn å trene, bruk tid ute, dra på vift, flørt med andre damer så det synger etter - og begynn å tekste sjøl!

Gjør deg selv attraktiv og spennende. Og helst så spennende at hun ser at andre kvinnemennesker gjerne vil ta deg fra henne.

DET er den eneste lille sjansen du har til å få henne tilbake.

Trøst deg med at hvis manner deg opp nå, slipper du å bygge deg opp fra bånn skulle det gå skeis.

Og hvem vet, kanskje du treffer drømmedama på veien.

Lenke til kommentar

Har hun mistet følelsene, så har hun mistet følelsene.

Rent konkret og praktisk, på hvilken måte hjelper det deg å finne en årsak? Om det var de møkkete sokkene dine på stuebordet, eller om det var en gyllen greker som fristet henne så veldig, eller om følelsene hennes rett og slett bare døde ut fordi alle mennesker er i konstant endring – vil noe av dette gjøre det lettere å dele opp eiendelene når dere bryter opp? Vil noe av det føre til at det tar deg mindre tid å sette opp et nytt budsjett for deg selv som singel?

Sagt på en annen måte: hva ønsker du å oppnå ved å finne en knagg å henge skylden på? Hun har sagt klart i fra at følelsene er borte, og at hun er på vei ut døra er skrikende åpenbart. Det får du ikke gjort noe med. Så hva er det du er ute etter?

Anonymous poster hash: 1276d...810
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...