Fotoskrulla Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Einebusk i vinterland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hvor smukt rigtig vinterstemning og med et skønt lys fra solen af ...som for tiden er begyndt at varme herligt Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Tidlig-vår/påskestemning i dette bildet. Motivet er en bevitnelse på at vi er på vei inn i ei lysere og lunere årstid. Spekulerer på om ikke bildet ville føles mere åpent om snøen til venstre ble klonet bort? Men dette er vel kanskje bare snakk om smak og behag. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Akkurat slik er vinteren her også, mye snø. Fint utsnitt, og med glinsende dråper som leder tankene fram mot en vår som snart kommer. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Dekorativt og flott bilde ? 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Nydelig Helen. :-) ser at dere har mye snø også. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Hvor smukt rigtig vinterstemning og med et skønt lys fra solen af ...som for tiden er begyndt at varme herligt Hilsen Suss God morgen Suss! Tusen takk for din hyggelige kommentar. Ja det er deilig å kjenne at det er liv i solstrålene igjen og så deilig med litt lengre dager igjen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Tidlig-vår/påskestemning i dette bildet. Motivet er en bevitnelse på at vi er på vei inn i ei lysere og lunere årstid. Spekulerer på om ikke bildet ville føles mere åpent om snøen til venstre ble klonet bort? Men dette er vel kanskje bare snakk om smak og behag. Mvh.Oddvar God morgen Oddvar! Jeg er ikke enig med deg om kloningen, jeg synes de buede linjer i bildet kler hverandre, men det er jo smak og behag. Men uansett så er det jo gøy å høre hva andre mener. Takk for kommentar og jeg håper du får en fin dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat slik er vinteren her også, mye snø. Fint utsnitt, og med glinsende dråper som leder tankene fram mot en vår som snart kommer. Ja,det var litt påskestemning rundt dette bildet. Når jeg oppdaget motivet så satt jeg i en hyttevegg og spiste en appelsin faktisk Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Dekorativt og flott bilde Takk skal du ha Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Nydelig Helen. :-) ser at dere har mye snø også. Hei Jimmy, vi har ikke mye snø rundt husene, men litt opp i fjellene er det bra med snø. Så skitur er fullt mulig. Takk for fin kommentar! God helg Jimmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg