div_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den skal være rask og god på de nyeste spill + divx konvertering, og vanlig bruk. er hver modell tilgjengelig i både P4 og Amd? må ha plass til 2harddisker,dvd brenner,heftig skjermkort. stille om mulig(må kanskje bytte vifte) hvilken kabinett støtter 3000+ prosessor og nyeste ram typen?(jallefall en som er rask og god) tror jeg vil velge Amd igjen..... bør jeg velge 64bit eller "vanlig"? støtter de nyeste hypertreading/hammer oppsettet(hva enn det er)? skal jeg velge 3000+ prosessoren, er den støttet av hovedkortene? hvilken ram skal jeg velge? hastighet,type,(merke)? tror jeg velger radeon 9600xt eller pro grafikk Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Svar han da! Lurer på det samme, men gidder ikke å starte en ny tråd. Lenke til kommentar
knutjoha Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei hei.. På www.Shuttle.com står alle spesifikasjonene på de forskjellige modellene, hvis du har lyst til å lese.... Knut J Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Denne støtter AMD 64 bit prosessoren. Har du råd til den hadde jeg gått for den. Utvikler ikke like mye varme som "vanlige" AMD. Dessuten er den Shuttle maskinen heftig utpå. Du har plass til to harddisker hvis du driter i floppy, men du bør vel kjøle som F da. Denne pdf-filen gir deg mer informasjon. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takk, men er det en 3000+ versjon av "vanlig" amd også?? bør jeg velge den eller p4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg valgte P4 til min Shuttle (som er på vei). Føler at AMD er litt mer sloppy og lager mer varme (selv om utviklingen tyder på det motsatte. Tror ikke fullstendig på AMD's ytelse per mhz, men det er bare en smakssak. Men, hadde jeg derimot hatt råd, skulle jeg gjerne hatt en av de nye 64 bits prosessorene til AMD inni en Shuttle. Slik som den jeg viste. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 bør jeg velge 64bit eller "vanlig"? støtter de nyeste hypertreading/hammer oppsettet(hva enn det er)? 64 bit og hyperthreadning har ikke noe med hverandre å gjøre. Hyperthreadning er på de nyeste P4 modellene, som "lurer" maskinen(windows) til å tro at det er 2 prosessorer istedenfor 1. 64bit er rett å slett hvher mange bit som behandles, hvis jeg har forstått riktig. "Vanlig", det er 32bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå