Postkassestativ Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Har sett noen episoder av storage hunters uk å sett at i alle kontainerne var noe lett tildekt med nye preseninge. Alle låsene de klippte var likens. Har de vært inne i kontainerne å sett på innholdet før auksjonen, å lagt presening på noe for at de ikke skal se hva det er. Er hele programmet bare skuespill eller er de faktisk oppkjøpere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Stort sett alle de programmene lureri, enten helt eller delvis.. Gjetter oppkjøpere er ekte, men mye avtalt spill, skuespill og konflikter samt "staget" lagrere. Lenke til kommentar
kom_igjen Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Vet ikke hvor legit denne lenken er, men it's worth a shot https://onlinestorageauctions.com/storage-hunters-uk-real-fake/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Det er ingen reality show jeg vet om som stiller garanti for at hendelsene er ekte, og siden TV-produksjon er dyrt så er det sterke incentiv for å spice opp hendelsene. Det er litt som WWE, 80% fake, men 20% ekte reaksjoner. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hvem ville ha sett på et program hvor man kun ser rumpa til deltakerne? Man er nødt til å avtale på forhånd, ellers så blir det rotete og kjedelig. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Vet ikke hvor legit denne lenken er, men it's worth a shot https://onlinestorageauctions.com/storage-hunters-uk-real-fake/ Den linken forklarte vel alt jeg mente litt bedre. At det er litt skuespill skjønner jeg for underholdningen sin del, men at innholdet er plassert der i forkant synes jeg er litt dårlig. Får holde meg til Skattejegerne. Virker værtfall litt mere ekte. Endret 7. februar 2018 av Fjernsyn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå