Gå til innhold

Hvordan forholder du deg til Hverdagsrasistene?


Anbefalte innlegg

 

 

Du og andre sier det er uungåelig, men ingen av dere har vist at det faktisk skjer. I motsetning til andre her inne i tråden som har vist at utviklingen går andre veien der nasjoner blir mer homogene, bare ikke hvite land.

 

Det var en gang en mann. Han så at landet sitt hadde problemer, og han så samtidig at landet hadde mye innvandrere. Samtidig så han at til tross for at landet slet var det fortsatt rike igjen. En del av disse viste seg å være jødiske. Den logiske slutningen var dermed at jøder var grådige og onde og måtte vekk, og befolkningen i landet måtte homogeniseres. Og da snakker vi ikke om det Tine gjør med melk. Selv om denne mannen også fant ut at han kunne lage "fabrikker" for å homogenisere landet. 

 

 

Men til tross for at denne mannen gjorde landet bedre, og til tross for at han enda ikke hadde startet homogeniseringen i neste steg for å gjøre landet til et stort og mektig land igjen var det de som kom med dumme og naive ideer og tanker som ville ført til landets undergang. Disse ble ble selvfølgelig stemplet som anti-hvite eller fiender og heldigvis for dette landet så hadde de en skikkelig leder som tok seg av trusselen fra disse anti-hvite og fikk kontroll over landet ved hjelp av et byrå med dobbelkonsonant. 

 

Alt var bra, alt gikk etter planen helt til globalistene og kommunistene ødela alt, la landet i ruiner. Og splittet landet mellom globalisme og kommunisme før det samlet seg og tok en lederrolle innenfor globalisme. Og landet faller selvfølgelig raskt under dette fæle globaliststyre.

 

 

Enda fortelles denne fortellingen på skoler i hele kontinentet, bare at historien er vinklet til å være fake news selvfølgelig siden vinneren skriver historien. Heldigvis finnes det folk som geita_ som ser gjennom denne propagandaen.

 

Tenk hva som kan skje med kontinentet vårt om vi ikke lærer fra historien?

 

 

 

Hei Lunaris,

 

Faktisk kan jeg fortelle litt om hvordan det ser ut i dag i et overraskende lignende land som du beskriver.

 

Jeg har skrevet om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803186&page=2&do=findComment&comment=24304990

 

Hilsen

 

B.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste som er urettferdig er hvordan hvite skal bli minoriteter i sine egne land uten at du eller noen andre kan gi en grunn hvorfor det skal bli slik.

 

Om hvite vil kan vi enkelt sette en stopper for vår egen utryddelse du og andre her inne håper og jobber for. Og i en bedre verden hadde vi gått hardt ut mot anti-hvite holdninger slik vi ser her i tråden.

 

 

Dramaqeen. Folk er folk, så lenge de mest innbitte religiøse tørker av seg dette på dørmatta inn så ser jeg ingen problemer overhodet med dette helt nødvendige påfyllet av mennesker og arbeidskraft som Norge trenger. Verden blir mindre og å videreutvikle globalismen er eneste mulighet vi har til å kunne løse globale problemer. Her nytter det ikke å låse seg inne i stabburet og trekke ned nisselua.

Lenke til kommentar

 

 

Hei Lunaris,

 

Faktisk kan jeg fortelle litt om hvordan det ser ut i dag i et overraskende lignende land som du beskriver.

 

Jeg har skrevet om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803186&page=2&do=findComment&comment=24304990

 

Hilsen

 

B.

 

Jeg leste alt du skrev, når du skrev det. Uenig i deler av det du skriver, men det blir litt off topic. Har flere tyske venner, som har blandede syn på situasjonen. Det at du synes noe, betyr jo ikke at det er slik. Jeg kjenner også tyskere som synes det som er gjort er bra. Og en del som synes det er for mye. Ikke at jeg kjenner noen som mener uhemmet kapitalisme er det store problemet da.

 

Om du lurer så mener jeg at innvandring skal skaleres etter integrering. Altså hvis det som du sier er fattigdom, og du importerer mer fattigdom, og du ikke klarer å gjøre det til et integrert samfunn så før du høy økonomisk ulikhet som gir utslag i hat mellom raser når det økonomiske skille går mot etniske tyskere og tyskere av europeisk opprinnelse og innvandrere fra andre land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dramaqeen. Folk er folk, så lenge de mest innbitte religiøse tørker av seg dette på dørmatta inn så ser jeg ingen problemer overhodet med dette helt nødvendige påfyllet av mennesker og arbeidskraft som Norge trenger. Verden blir mindre og å videreutvikle globalismen er eneste mulighet vi har til å kunne løse globale problemer. Her nytter det ikke å låse seg inne i stabburet og trekke ned nisselua.

 

Vi kan løse globale problemer uten å begå etnisk rensing av oss selv.

 

Eller mener du at hvite må bort for å løse disse problemene ?

Endret av geita_
Lenke til kommentar

P.S.: Jeg burde kanskje tilføyet at den egentlige kampen etter mine begrep er en klassekamp mellom de skikkelig rike og de "alminnelige".

 

Og rasene blir brukt som et middel både å skjule denne egentlige kampen ved

 

- å beskjeftige de nedre sosiale klassene med de problemene som følger denne ansvarsløse politikken som vi opplever i Tyskland i dag og ved

- å (mis)bruke flyktningene som en slags pengemaskin for de rike.

 

Sånn fungerer det i hvert i Tyskland. For disse millionene inntrengere skal jo bli forsørget.

 

De skal ha mat, de skal ha klær, de skal ha medisin, de skal ha det varmt om vinteren og til syvende skal de til og med få leiligheter til tross for at mange millioner tyskere ikke greier å betale husleien sin selv engang og enda flere millioner tyskere sliter noe voldsomt med å få den betalt.

 

Dette koster vanvittig mye penger og disse pengene blir jo ikke direkte spist opp av flyktningene men havner - så rart - hos de (tyske) familiene som helt tilfeldig for eksempel eier et par hundre leiligheter eller kanskje også har "fått" et par titusen statlige leiligheter til en rimelig pris til gjengjeld for en liten gave til regjeringspartiet (ingen overdrivelse her: http://www.faz.net/aktuell/politik/eisenbahner-wohnungen-ingrid-ehlerding-stellt-sich-als-opfer-der-cdu-dar-114154.html)

 

Situasjonen i Norge er på overflaten en helt annen. Men jeg lurer på om ikke det samme mønsteret ligger skjult i botnen av det hele... For det finnes noe som går igjen både i Tyskland og i Norge: Vi får ingen forklaring på hvorfor vi egentlig skal bli tvunget til å ta imot disse uønskete personene. For det er jo ikke de som virkelig er i akutt nød for liv og helse som kommer, men folk som (for det aller meste) slettes ikke ville sultet i hel der de kom fra. Og det kan jo ikke være meningen å utrydde fattigdommen ved å importere de fattige til Tyskland eller Norge for da måtte vi tatt imot en, to eller flere milliarder mennesker - altså mangedobbelt så mange som lever i Europa i dag.

 

Den eneste hensikten jeg kan skimte bak det hele er å presse ned livsstandarden av almuen og berike seg ved dette.

 

Att igjen til de tidene med adel og slaveri som vi hadde tenkt å ha lagt bak oss for lenge siden. I Tyskland snakker vi allerede om "Geldadel". Og det er vel det adelen i begynnelsen alltid har vært i historien: en opphopning av godser og rettigheter i hendene på noen få familier som gikk i arv i mange generasjoner. 

Lenke til kommentar

 

Dramaqeen. Folk er folk, så lenge de mest innbitte religiøse tørker av seg dette på dørmatta inn så ser jeg ingen problemer overhodet med dette helt nødvendige påfyllet av mennesker og arbeidskraft som Norge trenger. Verden blir mindre og å videreutvikle globalismen er eneste mulighet vi har til å kunne løse globale problemer. Her nytter det ikke å låse seg inne i stabburet og trekke ned nisselua.

 

Vi kan løse globale problemer uten å begå etnisk rensing av oss selv.

 

Eller mener du at hvite må bort for å løse disse problemene ?

 

 

Endel av løsningen var jo nettopp ikke å låse seg inne stabburet og trekke ned nisselua, denne isolasjonismen din er helt ulogisk når vi ser det over tid. Mennesker vil etterhvert få flere og større felles prosjekter på tyvers av land (og selvfølgelig "rase"), såpass at å dele oss opp pga hudfarge vil virke absurd. Du er så stuck in last century i argumentasjonen din, ekstremt gammaldags og lite verdensvant måte å reflektere over tingenes tilstand på.  Hvordan skal vi kunne gå framover og nå nye globale mål for menneskeheten uten å samarbeide?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg snakker om en filosofi som kommer til Norge via akademia, også takket være Internett med plattformer som dekker internasjonalt vil slikt lekke inn i det norske samfunnet. Det er ett par personer på dette forumet som faktist bruker den retorikken "allerede". Å si att dette ikke gjelder Norge er naivt.

 

Du leser tydeligvis ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

 

Jeg tror den første som skrev at den virkelige kulturinnflytelsen som "ødelegger den norske kulturen" kommer fra USA. Og lurte på hvorfor folk som var så redd for norsk kultur ikke var redde for det, men heller muslimer og afrikanere. Siden du vet, argumentene for det gir ikke mening og folk som mener det kan ikke svare på det spørsmålet.

 

 

Men vær så snill, vi har ikke Black Lives Matter i Norge, fordi vi har ikke en stor befolkning afro-amerikanere som var slaver og som regelmessig blir skutt av triggerhappy politi uten utdanning. Vi har ikke antifa. Ingen som torturerte noen og streamet det live. Det er forskjell på at Norge er påvirket av USA og at Norge er USA. Noen områder er forskjellene små, men når det kommer til politi, rase, politikk er forskjellene store.

 

Hvis du er så opptatt av akademia så vet du det.

 

 

Filosofi er NØKKELORDET. Hvis du ikke la merke til det så må jeg understreke det for deg FILOSOFI, Ikke organisasjoner. En sosial justis filosofi basert på marxisme, hvor undertrykkeren er hvite menn (ref: "Du har ikke lov å diskriminere mot kvinner eller minoriteter" loven).

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei Lunaris,

 

Faktisk kan jeg fortelle litt om hvordan det ser ut i dag i et overraskende lignende land som du beskriver.

 

Jeg har skrevet om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803186&page=2&do=findComment&comment=24304990

 

Hilsen

 

B.

 

Jeg leste alt du skrev, når du skrev det. Uenig i deler av det du skriver, men det blir litt off topic. Har flere tyske venner, som har blandede syn på situasjonen. Det at du synes noe, betyr jo ikke at det er slik. Jeg kjenner også tyskere som synes det som er gjort er bra. Og en del som synes det er for mye. Ikke at jeg kjenner noen som mener uhemmet kapitalisme er det store problemet da.

 

Om du lurer så mener jeg at innvandring skal skaleres etter integrering. Altså hvis det som du sier er fattigdom, og du importerer mer fattigdom, og du ikke klarer å gjøre det til et integrert samfunn så før du høy økonomisk ulikhet som gir utslag i hat mellom raser når det økonomiske skille går mot etniske tyskere og tyskere av europeisk opprinnelse og innvandrere fra andre land.

 

 

 

Hei Lunaris,

 

selvsagt betyr ikke det at "noen" skriver et eller annet på nettet at det er nødvendigvis sant. Især i Tyskland er store deler av folket kommet frem til konklusjonen at de blir manipulert til de grader. De betegner derfor mediene som "Lügenpresse" - altså løgnmedier. Og det har de etter min egen overbevisning helt rett i.

 

Men det er mulig å skille mellom det jeg synes og mener og det som simpelthen er et faktum. Det er et ubestridd faktum også i mainstream-mediene at vi har omtrent 800.000 hjemløse mennesker i Tyskland. Dette kan man lese i nesten alle blad, for eksempel også her: http://www.zeit.de/gesellschaft/zeitgeschehen/2017-11/wohnungslosigkeit-obdachlose-fluechtlinge-armut 

 

At de finnes offisielt 800.000 bostedsløse betyr ikke at alle av dem lever direkte på gaten. Det gjør ifølge offisielle tall "bare" 50.000 mennesker i Tyskland - altså grovt "bare" en av 1.500 innbyggere. De 750.000 bostedsløse som ikke bor direkte på gaten bor alle mulige steder - også i sammlingsleir eller som ungdommer i barne-/ungdomshjem eller hos bekjente eller i såkalte nødboliger i containere. Men det er neppe bare flyktninger det er snakk om her. Omtrent Halvparten - altså ca. 400.000 - er "ikke-flyktninger".

 

De fleste andre tall jeg har berettet om går det også an å "bevise" i den forstand at det ikke handler seg om fantasitall fra et "forsvergelse"-forum, men som har sitt grunnlag i mer eller mindre offisielle tall. Når det gjelder arbeidsledigheten finnes det for eksempel her: https://www.tagesschau.de/wirtschaft/hg-arbeitslosenzahlen-101.html en detaljert forklaring på hvordan det blir fjusket med disse tallene av regjeringen. Dette er altså en lenke til det tyske statlige TV-"selskapet" ARD som tilsvarer norsk NRK. Om du også kan litt tysk som jeg kan litt norsk ville jeg anbefalt å se video'en på samme side. Den er enda klarere. De nevner et "omtrent" ekte tall - nemlig 5 millioner arbeidsledige - istedenfor det offisielle tallet på 2,7 millioner. Andre ("seriøse") medier konkluderer med enda høyere tall.

 

Når det gjelder fattigdommen i Tyskland i alminnelighet finnes det haugevis med filmer på youtube: https://www.google.de/search?source=hp&ei=PLOEWsOnJM7MwAKi65rIDw&q=Armut+in+deutschland+youtube&oq=Armut+in+deutschland+youtube&gs_l=psy-ab.3..0j0i22i30k1l2.2140.14179.0.14710.40.27.0.0.0.0.981.6149.2-2j6j3j2j1.14.0....0...1.1.64.psy-ab..26.13.5819...0i10k1.0.vXx5aoiwBsg

 

Det første innlegget er fra NDR (også et statlig TV-selskap). Her forklares det at maten som utdeles til de fattige imidlertid blir fordelt i tredjedeler: en tredjedel til tyskerne, en tredjedel til østtyskerne (som dessverre takket være den forbannete EU også finnes her) og en tredjedel til flyktningene. De må dele maten opp på den måten - både for å forhindre sjalusi blant de forskjellige "folke-"gruppene men også fordi det begynner å skorte på maten.

 

Men det er helt rett det du sier!

 

Det finnes likevel også veldig mange tyskere

  • som ikke interesserer seg for denne utviklingen fordi de ikke er rammet selv og "velstående" eller skikkelig rike
  • som til og med tjener veldig godt på at det er sånn som det er (for eksempel ved å "stable" flyktningene opp under taket i gamle hus som man fort kan tjene seg styrtrik på)
  • som lever i "sine bobler" hvor de ikke blir konfrontert med denne utviklingen. Tyskland er ikke Norge og klasseforskjellene her tillands er blitt så store at klassene ikke omgåes hverandre lenger. 
  • som benekter sannheten fordi den ikke skal være sant av politisk-ideologiske grunner (for eksempel blant deler av det ekte venstre partiet LINKSPARTEI som av en eller annen rar grunn ikke kan få seg nok flyktninger)
  • som ikke tør å stå frem og å si hva de egentlig mener. For er det noe som ikke er politisk korrekt i Tyskland og som kan ha kraftige konsekvenser da er det jo det å gjelde som "rasist" eller utlendingsfiendtlig. Så du sier ikke til et "TV-kamera" på gaten at du har stemt på AfD (selv om noen må jo ha vært blant de seks millioner som gjorde akkurat det). 

Når det gjelder majoriteten så er nok de aller fleste kraftig imot å ta opp enda mer flyktninger. Bortsett fra det kan man også godt si at også rasismen og utlendingshatet er tilbake blant store deler av befolkningen. Jeg forstår dem godt skjønt jeg mener de burde rette hatet sitt heller mot politikerne i de ansvarlige partiene.

 

God natt i Noreg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endel av løsningen var jo nettopp ikke å låse seg inne stabburet og trekke ned nisselua, denne isolasjonismen din er helt ulogisk når vi ser det over tid. Mennesker vil etterhvert få flere og større felles prosjekter på tyvers av land (og selvfølgelig "rase"), såpass at å dele oss opp pga hudfarge vil virke absurd. Du er så stuck in last century i argumentasjonen din, ekstremt gammaldags og lite verdensvant måte å reflektere over tingenes tilstand på.  Hvordan skal vi kunne gå framover og nå nye globale mål for menneskeheten uten å samarbeide?

 

Om løsningen er at hvite må bort må du bare finne på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dramaqeen. Folk er folk, så lenge de mest innbitte religiøse tørker av seg dette på dørmatta inn så ser jeg ingen problemer overhodet med dette helt nødvendige påfyllet av mennesker og arbeidskraft som Norge trenger. Verden blir mindre og å videreutvikle globalismen er eneste mulighet vi har til å kunne løse globale problemer. Her nytter det ikke å låse seg inne i stabburet og trekke ned nisselua.

 

Vi kan løse globale problemer uten å begå etnisk rensing av oss selv.

 

Eller mener du at hvite må bort for å løse disse problemene ?

 

 

Endel av løsningen var jo nettopp ikke å låse seg inne stabburet og trekke ned nisselua, denne isolasjonismen din er helt ulogisk når vi ser det over tid. Mennesker vil etterhvert få flere og større felles prosjekter på tyvers av land (og selvfølgelig "rase"), såpass at å dele oss opp pga hudfarge vil virke absurd. Du er så stuck in last century i argumentasjonen din, ekstremt gammaldags og lite verdensvant måte å reflektere over tingenes tilstand på.  Hvordan skal vi kunne gå framover og nå nye globale mål for menneskeheten uten å samarbeide?

 

 

Om jeg får lov å svare på ditt spørsmål. Svaret et enkel. Det finnes ikke noe "vi". Det er de og vi. Og derved mener jeg ikke flyktningene og oss, men dem som eier nesten alt i våre land og vi som går på arbeid til daglig i hele livet for en skit og ingenting.

 

Men jeg er klar over at en Nordmann har vansker for å se det sånn. For sånn er det simpelthen ikke i Norge for majoriteten. Ikke enda. Men Norge er et stort unntak og den samme utviklingen har nok startet i Norge også. Det tok omtrent 10 år til store deler av tyskerne var skikkelig fattige på grunn av en asosial politikk satt til verks av den "sosialdemokratiske" forbundskansleren Schröder.

 

Det er han som frekt sa til en TV-reporter etter at han hadde mistet valget at han nå skulle tjene skikkelige penger. Det gjør han sikkert og. For det var også han som i siste lite som forbundskansler fikk i stand en mange milliarders EURO tung gasleveringskontrakt med det russiske firmaet GAZPROM og som kort tid etter sitt embete som forbundskansler ble medarbeider av selve firmaet. Hans "lønning" er ukjent....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Endel av løsningen var jo nettopp ikke å låse seg inne stabburet og trekke ned nisselua, denne isolasjonismen din er helt ulogisk når vi ser det over tid. Mennesker vil etterhvert få flere og større felles prosjekter på tyvers av land (og selvfølgelig "rase"), såpass at å dele oss opp pga hudfarge vil virke absurd. Du er så stuck in last century i argumentasjonen din, ekstremt gammaldags og lite verdensvant måte å reflektere over tingenes tilstand på.  Hvordan skal vi kunne gå framover og nå nye globale mål for menneskeheten uten å samarbeide?

 

Om løsningen er at hvite må bort må du bare finne på noe annet.

 

 

Det er hakk i plata på ett sted som dessverre ikke gir noen mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Filosofi er NØKKELORDET. Hvis du ikke la merke til det så må jeg understreke det for deg FILOSOFI, Ikke organisasjoner. En sosial justis filosofi basert på marxisme, hvor undertrykkeren er hvite menn (ref: "Du har ikke lov å diskriminere mot kvinner eller minoriteter" loven).

 

Ehm, når ble marxisme så negativt? Vi er et sosialdemokrati, mye vi har er bygget på ideer fra Karl Marx.

 

Jeg tror du mener altså at det er en filosofi om at hvite menn undertrykker, og andre blir undertrykket, og sånn er det alltid, selv om det ikke er tilfellet?

 

Det er jo en bekymring, men jeg ville ikke akkurat beskrevet det som et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Er dette typisk for de tolerante og antirasistiske?

 

Det må du spørre andre om, jeg har aldri påstått å være tolerant.  Jeg hater rasister, ny-nazister, fascister og denslags menneskelig søppel dypt og inderlig og skulle mer enn gjerne sett dem alle landsforvist.  Helst til steder der de kunne ende sine dager i den dypeste armod og fortvilelse.

 

Men det er altså bare meg, og min personlige mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Er dette typisk for de tolerante og antirasistiske?

 

Det må du spørre andre om, jeg har aldri påstått å være tolerant.  Jeg hater rasister, ny-nazister, fascister og denslags menneskelig søppel dypt og inderlig og skulle mer enn gjerne sett dem alle landsforvist.  Helst til steder der de kunne ende sine dager i den dypeste armod og fortvilelse.

 

Men det er altså bare meg, og min personlige mening.

 

 

 

Men hvorfor hater du rasister, nynazister og fascister dersom du selv ikke er tolerant? Er det ikke fordi de hater at du hater dem. Personlig befinner ikke jeg meg på et nivå jeg hater noe menneske.

Dersom man stempler andre mennesker som søppel befinner man seg faktisk mer på det nivået til de menneskene man uttrykker et hat mot og slikt bringer ikke og har aldri brakt verden fremover. Stempling av andre mennesker som søppel er jo noe som kjennetegner ekstreme ideologier.

Nå er det forøvrig andre enn personer som har utrykt rasistiske og fascistiske meninger du har kommer med ukvemsord mot, det har jeg merket. Kalle andre for undermålere og forstyrret i hodet fordi de ikke er enige med deg. Jaja....

Endret av Morromann
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 Er dette typisk for de tolerante og antirasistiske?

 

Det må du spørre andre om, jeg har aldri påstått å være tolerant.  Jeg hater rasister, ny-nazister, fascister og denslags menneskelig søppel dypt og inderlig og skulle mer enn gjerne sett dem alle landsforvist.  Helst til steder der de kunne ende sine dager i den dypeste armod og fortvilelse.

 

Men det er altså bare meg, og min personlige mening.

 

Du og dine likesinnede er grunnen til hvorfor trump vant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...