Kaiarne66 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hei, jeg har en Wii som brukes lite og når jeg skulle slå på i dag virker ikke fjernkontrollene. Jeg har oppladbare batterier og de er ladet, jeg har også prøvd med vanlige batterier, men ingen reaksjon. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hei, jeg har en Wii som brukes lite og når jeg skulle slå på i dag virker ikke fjernkontrollene. Jeg har oppladbare batterier og de er ladet, jeg har også prøvd med vanlige batterier, men ingen reaksjon. Noen som kan hjelpe ? Prøv å reconnecte de, en rød napp på Wii og en rød på kontrolleren, Wiien skal skal trykkes på først. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Sikker på at du har den sensor bar-greia oppå tv'n? Den må også være tilkobla ellers skjønner ikke wiimoten hva den peker på. Den funker som infrarød lyskilde. Endret 8. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
ITAT.no Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Både PÃ¥inter og Bytex er inne på hva som kan være galt; Wii fjernkontrollene må synkroniseres med Wii'en, og for å gjøre det trykker man først på den røde knappen på Wii konsollen inni dekselet foran, og så på den røde knappen bak på Wii remoten. Dersom du har en ny type Wii Remote så finner du knappen på batteridekselet bak på remoten, og om du har en eldre type Wii Remote finner du den bak batteridekselet. Deretter må du ha Sensor Bar koblet til Wii'en for at du skal se pekeren på skjermen. Lenke til kommentar
Kaiarne66 Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg har prøvd alt dere sier, men jeg får ikke slått på fjernkontrollen. For å kunne synkronisere med konsoll må jo fjernkontrollen stå på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Um..byttet batteri i wiimoten? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Blinker lysene på Wii-Remoten når du trykker på sync-knappen? Ja eller nei? Hvis nei, så er den sannsynligvis død. Sjekk etter tegn til batterilekkasje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Den skal begynne å blinke når du trykker på knappene med batteri i. Det er ingen på/av funksjon. Så et eller annet er nok ødelagt, sannsynligvis selve wiimoten.Prøv å dytte og "rigle" på forbindelsen mellom + boksen og wiimoten hvis du har wm+ (sånn som er litt lengre enn vanlig) Lenke til kommentar
Kaiarne66 Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Begge kontrollene er døde knappen oppe til venstre er power og ingen Ting skjer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Den power-knappen skrur på konsollen, ikke wiimoten. Da er enten konsollen død eller begge wiimotene. Ellers trenger du bare noen andre batterier. Det skal begynne å blinke når du trykker på A uansett om konsollen er på eller ikke. Endret 13. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 følg denne: http://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/2822/~/how-to-check-the-battery-level-of-a-wii-remote om det lyser så er det wiien, eller sync mot wii som ikke funker, om det ikke lyser i noen lys på wiimoten er nok den defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå