AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hei Var hos frisøren idag, og tenkte å klippe meg fordi det er ball imorgen.. Vel, jeg ba han gjøre det litt kortere på toppen med gradering på sidene, endte med at han gjorde det veldig kort og ser nesten-skallet ut. Kan like så godt fjerne alt, men har ball imorgen og mener selv at skallet hår ikke passer dress..350kr i vasken Hva burde jeg gjøre?!?! Ball er imorgen!! Anonymous poster hash: 777ee...3cb Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hva burde jeg gjøre?!?! Ikke tenk mer på det og lat som om du ser bra ut. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Ikke så mye å gjøre med det. Trøste deg selv med at det gror ut igjen og gjøre det beste ut av det i mellomtiden. 4 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Noter bak i hodet at du ikke går til den frisøren igjen. Er ikke så mye annet. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Noter bak i hodet at du ikke går til den frisøren igjen. Er ikke så mye annet. Best å notere det et annet sted. Med så kort hår, vil alle se direkte inn på skallen, og dermed se notatet. Med mindre han ønsker at det skal være synlig til skrekk og advarsel. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Kjøp deg en flosshatt til dressen. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Gi beng i "ballet" ^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg vet om minst én person som er uenig med deg i at skallet ikke passer til dress. 5 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jason Statham disapproves. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Så lenge du eier sveisen er den kul. Hvis du derimot går rundt og er tydelig flau, så er sveisen stygg. A: "Klipt deg?" B: "Eh... ja, jeg skulle bare fikse litt, men den forbanna frisøren kødda jo til alt sammen! (og jeg klarte ikke å si ifra fordi jeg var redd for å si hva jeg mente........)" -----> Tommel ned. A: "Klipt deg?" B1: "Dette er sveisen alle kommer til å ha før året er omme!" B2: "Neste gang tar jeg høvel!" B3: "For konge og Fedreland ;)" -----> Tommel opp. Holdningen betyr alt. Du er ikke kul eller teit på grunn av sveisen. Sveisen er kul eller teit på grunn av deg. 5 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Fedora!! m'lady 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Kan trøste deg med at 350 var billig. Betaler 500 her Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Er andre som har fått avslag på prisen på neste klipp, når de har vært misfornøyd etter turen hos en frisør. Ta en tur tilbake til frisøren og fortell hvordan du opplever det nå i etterkant som du har kommet deg hjem. At du føler du ikke kan identifisere deg med klippen, og at du føler du ikke fikk det du betalte for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå