Niklasp Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Og i dag ble den endelig lansert i Norge.Nye Nissan Leaf er nå Norges mest forhåndssolgte elbil Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 17-18 mil rekkevidde ved 5 grader... ække det noe stusslig? Kommer ikke i langt i minus 20 da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 17-18 mil rekkevidde ved 5 grader... ække det noe stusslig? Kommer ikke i langt i minus 20 da... Står jo ikke noe om dette i artikkelen?! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 17-18 mil rekkevidde ved 5 grader... ække det noe stusslig? Kommer ikke i langt i minus 20 da... 220Wh/km? nei det skjer ikke. 3 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni. Interessant, det med at produksjonen av Tekna ikke starter før juni var ukjent for meg. Sikkert derfor vi har blitt forespeilet levering av vår i juli. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni. Da er forbruket på nivå med en tesla, det er lite sannsynlig. Jeg tror ikke den detter under 200 på langtur. 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni.Interessant, det med at produksjonen av Tekna ikke starter før juni var ukjent for meg. Sikkert derfor vi har blitt forespeilet levering av vår i juli. Fikk beskjed om august her. Mistenker litt at Nissan ønsker å selge ut alt før de kommer med Tekna. Det er nok lettere å selge de andre modellene når du kan leveres innen uker mot Tekna som vil ta opp mot et halvt år Tipper det er 17-18 mil ved 20 minus jeg. 25-28 mil ved rundt 5 grader. Selvfølgelig veldig avhengig av hastighet og stigning. Gleder meg til jeg få min Tekna i hvertfall. Snakket med en selger i går og han forklarte grunnen til den lange "leveringen" av Tekna var pga. av at de startet produksjon av denne i juni. Da er forbruket på nivå med en tesla, det er lite sannsynlig. Jeg tror ikke den detter under 200 på langtur. Mye mulig. Dro tall ut av hatten her uten å regne noe særlig på det Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Mye mulig. Dro tall ut av hatten her uten å regne noe særlig på det Du går nok uansett en kjekk fremtid i møte! Så forøvrig min første leaf taxi her om dagen, uten for madrid flyplass. Av gamle typen, såklart Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Mye mulig. Dro tall ut av hatten her uten å regne noe særlig på det Du går nok uansett en kjekk fremtid i møte! Så forøvrig min første leaf taxi her om dagen, uten for madrid flyplass. Av gamle typen, såklart Går da en håndfull Leaf taxier i Norge også. I alle fall i de store byene. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Går da en håndfull Leaf taxier i Norge også. I alle fall i de store byene. Det gjør det nok, men jeg har aldri sett noen før og var morsomt at den første jeg så var i Spania Lenke til kommentar
5FHJ3JGW Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Har værg å prøvd den nye tekna utgaven. Kjempebra bil, har selv en 2016 30kw Leaf som nå har gått nesten 50000 feilfrie kilometer. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg har sett den, tatt på den, sittet i den og bestilt den. 1 Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Går da en håndfull Leaf taxier i Norge også. I alle fall i de store byene. Det gjør det nok, men jeg har aldri sett noen før og var morsomt at den første jeg så var i Spania Går sikkert nærmere 100 biler som både drosje og privatbil her i distriktet Stjørdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå