Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg port 80

Anbefalte innlegg

Etter å ha surfet en liten stund begynner det å bli gradvis tregere på nettet. Virker kun som det er port 80 også.... Restarter jeg routeren, går det kjapt igjen. Så kan jeg surfe litt før det begynner å gå tregt igjen. Og da mener jeg tregt. Enkelte sider som jeg ikke finner. Går jeg inn på f.eks vg.no tar det tid før den finner serveren og begynner å laste siden. Når den laster siden, begynner den på ca 500 B/s og ender opp med å laste en god del av siden i 5 kB/s. Rett etter jeg har restarta routeren surfer jeg med 60-105 Kb/s.

Noen som har noen tips om hva som kan være galt? Eller må jeg levere inn denne routeren også? Har hatt en tideligere der Lan'et var herpa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tilsvarende problem på en win98 maskin her. Ingen andre maskiner på nettet blir trege, så her er det definitivt et eller annet med software. (Samme maskina med xp (dual boot) fungerer bra.)

Det hjalp midlertidig å slette alle temp.inet.files, men det var like treigt etter noen timer.

Veldig sjelden den brukes i w98, så jeg driter egentlig i det, men hvis noen har gode forslag hadde vært kjekt å fikse den.

-pg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...