kaiern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Warhammer online er et nytt MMO som kommer ut i 2004. Sjekk ut på www.warhammeronline.com Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gammelt nytt, såg de første screenshots for over et år siden... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) ok, sorry fannt det ut nå EDIT: men det ser fett ut da!! Endret 11. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Lurer på hvordan dette vil bli? WoW og Middle earth online kommer jo ut neste år en gang også. Hvem skal en velge? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ok, sorry fannt det ut nå EDIT: men det ser fett ut da!! Ja, det virker faktisk meget lovende. Skal bli spennende å se åssen det ferdige produktet blir. En av de tingene jeg ser mest frem til er å se om årstids syklusen faktisk fungerer. Det er planlagt at årstidene påvirker alt landskap, og det vil om vinteren begynne å sne; sneen vil legge seg etter hvert og der hvor folk trasker mye vil sneen bli slapsete...om våren smelter sneen og vannstanden i elvene stiger og strømmen blir sterkere.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg tror jeg kommer til å få problemer med å velge mellom WoW, middle earth online og dette Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Blir vel det som kommer først kanskje??? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Tror faktisk det jeg å... Men er ikke sikker enda... Det er et vanskelig valg vi står med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå