Gå til innhold

Den innebygde ransomware-beskyttelsen i Windows 10 kan enkelt omgås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus har varslet Microsoft om oppdagelsen (...)

Som journalist tenker jeg at du får kanskje ikke muligheten til å skrive sånt veldig ofte...? :D

Sant. Kunne nok ha spilt litt videre på den, men tenkte det var tryggest å la være:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Kuriosa/2018/02/Du-spoeker-ikke-om-Jesus-i-alle-fall-ikke-i-Flekkefjord

Ja man må for all del holde seg politisk korrekt til en hver tid... Spør du meg så dreper det menneskelig frihet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Som journalist tenker jeg at du får kanskje ikke muligheten til å skrive sånt veldig ofte...? :D

Sant. Kunne nok ha spilt litt videre på den, men tenkte det var tryggest å la være:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Kuriosa/2018/02/Du-spoeker-ikke-om-Jesus-i-alle-fall-ikke-i-Flekkefjord

Ja man må for all del holde seg politisk korrekt til en hver tid... Spør du meg så dreper det menneskelig frihet.

Sålenge du ikke antar kjønnet til den/de du prater med så går det greit :D

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Det er (og bør være) stor forskjell på hva man kan tillate seg å gjøre som privatperson, og hva man bør gjøre og ikke gjøre som representant for sin arbeidsgiver. Selv har du ikke engang oppgitt ditt egentlige navn. Det betyr vel at du ikke engang som privatperson ønsker å bli identifisert med det du skriver.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er (og bør være) stor forskjell på hva man kan tillate seg å gjøre som privatperson, og hva man bør gjøre og ikke gjøre som representant for sin arbeidsgiver. Selv har du ikke engang oppgitt ditt egentlige navn. Det betyr vel at du ikke engang som privatperson ønsker å bli identifisert med det du skriver.

Godt poeng, men jeg tror du skjønte hva jeg mente. Politisk korrekthet har blitt et filter som sensurerer hva media kommer ut med og ikke, og det er ikke alltid bra. Jeg er uansett off topic her, så kanskje greit å stoppe der.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Enkelt og enkelt, fru Blom. Vil ikke påstå at dette gjør det enkelt å unngå beskyttelsen. Det er alt for mange premisser som må være oppfylt, og dessuten er dette lett å fikse.

Er du sikker?

-Når det gjelder data/maskiner er mottoet, mindre er bedre. Hørt uttrykket, jo flere kokker dess mere søl? Programmering er i HØYESTE grad relevant. I dag har de jo problemer med å holde lufta i sykkelhjulet. Hvordan tror du det går når Microsoft vil sykle på korte pappspiker? ?

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789156412

DZEESES!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...