Stroyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg vet ikke helt hvor mange farger jeg har i Windows XPpro, men jeg kan garantere at Linux Mandrake 9.1 - som kjører på samme maskin - bare er barmemat i forhold. De fleste fargene vises rett og slett feil i Mandrake, fordi det er for få farger totalt. Noen her som vet hvordan jeg endrer dette? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Mandrake kontrollsenter Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Har prøvd det, men finner ikke ut nøyaktig hvor og hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Leit litte granne og du vll finne ein meny som er nesten like den i windows. Eg lurer på om det er display propeties det heiter. (eller kanskje screens) Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hmm. Ser ut som om det ikke var dette som var problemet likevel. Jeg holder nemlig på å endre fargene på menylinjen o.l., men føler meg hemmet pga. begrenset utvalg farger å velge mellom. Har du svaret på dette også, tror du? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 www.kde-look.org Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Hvordan ser /etc/X11/XF86Config ut? Endret 13. desember 2003 av arehb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå