Krig og fred Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Våknet opp med svak dunking i venstre øret i dag. Det er ikke rytmisk, det er ikke konstant, og det følger ingen mønster. Har prøvd å dusje øret ekstra godt uten at det har hatt noen effekt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Kan det være en edderkopp som har krøpet inn? 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg har opplevd å ha klikkelyd i ene øret som gjerne følger andre lyder, f.eks klikk fra pc-mus osv. for meg virker det å være utløst av søvnmangel. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Dunking i øret er som regel relatert til væske i øret, edderkopper eller forhøyet blodtrykk. Det trenger ikke å være rytmisk for at det skal være endera av dem. Hvis problemet varer over tid, eller du får smerter som vedvarer, oppsøk fastlegen. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Edderkooper uuuhhhhh. Takk for tips. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Er sikkert bare litt forsiktig øreverk.. eller tett øre feks vann osv Særlig siden det er i kun ett øre. Å dusje øret ekstra er desverre ikke en bra ting å gjøre.... Dersom det er vann er det bedre å lage trykk på øret med kjeven... Jeg hater å ha vanndotter i øra, så derfor unngår jeg helst å stupe eller svømme under vann. Endret 8. februar 2018 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå