AfterGlow Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 En bunke nye opplysninger om spillet har dukket opp i lekkasje.– Slik blir Rewd Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 PUBG i ville vesten høres gøy ut Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Håper det kommer for PC denne gangen. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Blir knall, det her. Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Scoobydoo som har skrevet overskriften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Scoobydoo som har skrevet overskriften? Kanskje det er en forkortelse: Re: Walking Dead: Dead Redemption Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg er som regel ingen fan av skytespill på konsoll men Red Dead Redemption i free roam multiplayer står fremdeles per dags dato som det råeste jeg har opplevd innen gaming. Skytefeelingen var spot on og var det så sinnsykt kult å snike seg innpå andre spillere og battle. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Scoobydoo som har skrevet overskriften? Det snek seg inn en ekstra w ved publisering, men ble fjernet etter fem sekunder. Skal endre i forumet også. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Håper online delen får like mye updates som man får på GTA, veldig moro online Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Blir knall, det her. Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. Med tanke på at det er Rockstar/TakeTwo og deres fokus den siste tiden, så høres det vel optimistisk ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Blir knall, det her. Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. Med tanke på at det er Rockstar/TakeTwo og deres fokus den siste tiden, så høres det vel optimistisk ut. Har jeg gått glipp av noe? Så vidt jeg har fått med meg lager de veldig bra single-player spill? At de pøser på med updates til GTA Online gir jeg blaffen i. Det påvirker jo ikke single-player på noe som helst vis. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Blir knall, det her. Gir fullstendig blaffen i multiplayer, men burde være mer enn nok single-player til å hole det gående en stund. Med tanke på at det er Rockstar/TakeTwo og deres fokus den siste tiden, så høres det vel optimistisk ut. Har jeg gått glipp av noe? Så vidt jeg har fått med meg lager de veldig bra single-player spill? At de pøser på med updates til GTA Online gir jeg blaffen i. Det påvirker jo ikke single-player på noe som helst vis. Det har påvirket singleplayer til GTA V. Ingen singleplayer DLC til det spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Så bare den vanlige klagingen, med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Så bare den vanlige klagingen, med andre ord. På seg selv kjenner man andre, hæ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Så bare den vanlige klagingen, med andre ord. Så det finnes 2-3 singleplayer DLC til GTA V? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 loot box? Lenke til kommentar
kodama Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Håper det kommer for PC denne gangen. Men jeg tviler. En av grunnene til at RDR ikke kom til PC var visstnok fordi kodinga på spillet var et rot, og de måtte ha omprogrammere veldig mye for at det skulle funket på PC. Hvis det er tilfelle, så antar jeg at de passer mer på nå, og lanserer til PC et halvt år/et år senere. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Så bare den vanlige klagingen, med andre ord. Det er jo helt legitimt å klage på det. Synes forøvrig flerspilleren i GTAV er ødelagt som følge av fokuset på pay 2 win. RDR var veldig artig på nett, men med GTAV ble det for mye mas. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Godt mulig at rdr2 blir eit dårligare spill enn det kunne blitt pga rockstar/take2 sitt online-melke-fokus. Samtidig kunne eg gjerne tenkt meg eit battle spill i rdr2 setting dog utan pay2win. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Synes online er gøy i GTA, men dessverre er det omtrent uspillbart på grunn av lange lastetider. Vi ga i hvert fall opp av ren frustrasjon ganske fort. Håper det blir bedre i RDR2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå