zeljko Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Varer har blit bestillt og Komplett har send ordrebekreftelse, det var bare å betale trodde jeg! Men nei, etter purring får jeg beskjed "Jeg finner ingen ordre på det ordre nr. Kan det være at du selv har slettet den." Ja liksom, jeg skal bruke min tid å leke mus og katt med Komplettdata, som om jeg ikke annet å gjøre! Nei, svarte jeg i håp at de finner løsningen og jeg får bestilt vare. Bare håp du , ja , svaret fra dem var: "Da har du nok selv gjort en feil og jeg kan derfor ikke gjøre noe med det. Da kan du legge en ny bestilling. Ny bestillingen!! Er det slik Webhandelen fungere spør jeg! Skal dette ende slik? Kan de ikke sjeke sitt weblogg og gi meg rimlig forklaringen på sitt påstand. Er dette min feil? Har de ikke forpliktelser overfor bestillingen? Hva sier dere? Da kan de uten noen konsekvens gi fra seg ansvar hvis det passer dem. Har Komplett fullstendig misforstått hvordan man skal behandle kundene sine!! "gammel" kunde Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm skjønte ikke helt problemt der, kan du ta det litt "saktere" ? Er veldig fornøyd med komplett selv.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sier bare en ting: alle kan gjøre feil. Bestill det på nytt du, selv om jeg forstår at du synes det er kjipt. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøpte et AGP Radeon 7000 der, og da sendte de både en pakke med PCI kort og en med AGP kort versjonen... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hrm.. hva er egentlig problemet med å legge inn ordren på nytt. Et par ekstra dager å vente, big deal. Eller burde de gitt deg hele ordren gratis, for tort og svie? Lenke til kommentar
zeljko Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ok, poenget er hvis kunden motar ordrebekreftelse så er buttiken pliktig til å gjenommføre handelen uanset om det oppstor feil i systemet. De kan ikke skylde på at kunden har gjørt et eller annet med bestillingen. Slik som er idag, buttiken kan trekke seg fra handelen (gir skylden til kunde) etter at de har sendt ordrebestilling tillbakke til kunden. Varer som jeg har bestilt var såkalt "demovare" og det går ikke an å bestille demv igjen til samme pris. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Greit, da stiller ting seg annerledes. Send dem kopi av ordrebekreftelsen og si at du skal ha tingene til den prisen de står oppført med. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Greit, da stiller ting seg annerledes. Send dem kopi av ordrebekreftelsen og si at du skal ha tingene til den prisen de står oppført med. Det ville jeg også gjort. Komplett ordner helt sikkert opp i dette så lenge du holder en saklig og høflig tone. Lenke til kommentar
zeljko Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 OK, takk, jeg har gjørt det. Det gjenstår å se hvordan de stiller seg igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå