Gå til innhold

"forduftet" sier Komplett/komentar


Anbefalte innlegg

Varer har blit bestillt og Komplett har send ordrebekreftelse, det var bare å betale trodde jeg! Men nei, etter purring får jeg beskjed "Jeg finner ingen ordre på det ordre nr. Kan det være at du selv har slettet den." :scared: Ja liksom, jeg skal bruke min tid å leke mus og katt med Komplettdata, som om jeg ikke annet å gjøre!

Nei, svarte jeg i håp at de finner løsningen og jeg får bestilt vare.

Bare håp du , ja , svaret fra dem var: "Da har du nok selv gjort en feil og jeg kan derfor ikke gjøre noe med det. Da kan du legge en ny bestilling.

Ny bestillingen!! Er det slik Webhandelen fungere spør jeg!

Skal dette ende slik? Kan de ikke sjeke sitt weblogg og gi meg rimlig forklaringen på sitt påstand. Er dette min feil? Har de ikke forpliktelser overfor bestillingen?

Hva sier dere? Da kan de uten noen konsekvens gi fra seg ansvar hvis det passer dem.

Har Komplett fullstendig misforstått hvordan man skal behandle kundene sine!!

"gammel" kunde :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, poenget er hvis kunden motar ordrebekreftelse så er buttiken pliktig til å gjenommføre handelen uanset om det oppstor feil i systemet. De kan ikke skylde på at kunden har gjørt et eller annet med bestillingen. Slik som er idag, buttiken kan trekke seg fra handelen (gir skylden til kunde) etter at de har sendt ordrebestilling tillbakke til kunden.

Varer som jeg har bestilt var såkalt "demovare" og det går ikke an å bestille demv igjen til samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...