AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ærlig nå. Anonymous poster hash: bf347...6f2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Ja, jeg elsker kjæresten min fysisk, psykisk og seksuelt. Hva med deg? Anonymous poster hash: c6530...f17 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Er singel nå, men svaret er forsatt nei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Ja. One Nights har sjelden vært bra sex. Fuckfriends har vært ok. Kjærestene jeg har hatt har vært fantastiske og han jeg har nå er desidert best. Anonymous poster hash: 98578...9a1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Samme her Anonymous poster hash: bf347...6f2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Nei Anonymous poster hash: 3679e...eb6 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Eneste jeg har hatt sex med, så må bli ja? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Absolutt. Elsker man kjæresten sin så tror jeg man synes det uansett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Nei. Anonymous poster hash: 51f31...dd9 Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Absolutt ikke. Hu var faktisk helt grusom i senga. Men det var ikke for sexen at jeg ble sammen med henne heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 "Beste" hmm det er vanskelig Jeg liker forskjellige typer sex spørs på humøret Med kjæresten har vi plain vanlig sex.. Doggy-Misjonær-69 går det mest i. Det er deilig hver gang ^^ Men har hatt ONS med en liten dame som veide halvparten av meg. Som likte det røft, som resulterte i rimelig harde økter og dominerende utførelse. Det likte jeg svært godt.. Var deilig å kjenne makten i at jeg kunne gjøre som jeg ville Samtidig som jeg har hatt ONS med en annen som var ekstremt trang å kjørte styringen i 3-4 timer. der jeg bare mottok Det var også himmelsk Har også hatt en fuckfriend som ville ha sex overalt ute. Vet ikke om det bare var spenningen som gjorde det deilig, men det var det ihvertfall Dama nå er fortsatt digg å ha sex med.. Men hun er best på sin måte egentlig, Tror ikke hun hadde passet i rollen som dominerende eller å bli dominert ( Utenom det vanlige soft greiene som kvelertak eller dasking ) Nå er vi jo snakk om kvantitet på over 2-300 ganger med samme dame, Sååå kanskje jeg har mistet perspektivet over tiden Anonymous poster hash: 5730f...8f4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Hvordan kan ei være grusom i senga? Ligger hun bare der? Anonymous poster hash: bf347...6f2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Min nåværende er ikke den beste jeg har hatt sex med, nei. Den æren går til en ex. Har fortsatt god sex med min kjæresten, men exen var ærlig talt litt mer frigjort og det hjelper mye. Anonymous poster hash: d0b93...224 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå