raastad Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) har et program(monitor off utility) som skrur av skjærmen etter div sek ved tastetrykk, å skjermen vil ikke forbli av plutselig, den skrur seg av å etter 1 sek eller noe skrur den seg på igjen, har prøvd med flere programmer for å sl\kru av skjærmen bare, samme skjer :S er så jeg skal slippe å evt "legge ned" skjærmen hele tida er mulig noe "overlay" saker som overstyrer skjerm av funksjonen eller noe, er det er måte å finne ut av dette på, å få fikset dette? Endret 6. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Du opplyser ikke mye om hverken pc,tilknyttet hw eller windows versjon. Det kan være så mangt. Se f.eks Laser_Beam sitt problem i kommentarfeltet her http://www.thewindowsclub.com/screenoff-turn-off-windows-laptop-screen Lenke til kommentar
raastad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Du opplyser ikke mye om hverken pc,tilknyttet hw eller windows versjon. Det kan være så mangt. Se f.eks Laser_Beam sitt problem i kommentarfeltet her http://www.thewindowsclub.com/screenoff-turn-off-windows-laptop-screen hmm, hp dv7, W7 hw aner jeg ikke men er det progget jeg bruker, funker ikke på min Endret 6. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Prøv å slå av bluetooth om det er påslått. https://support.hp.com/us-en/document/c01948661 Lenke til kommentar
raastad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Prøv å slå av bluetooth om det er påslått. https://support.hp.com/us-en/document/c01948661 det hjalp ikke Endret 6. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 det jeg hovedsaklig lurte på om det var noe prog for å diagnosere hele maskinen for feil osv Lenke til kommentar
raastad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) prøver dette da rapport av hw mitt på denne pc'n prøver å oppdatere alle drivere å ser om det hjelper Report.txt Endret 6. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Du kan jo prøve det screen off programmet linket til i mitt tidligere svar. Mulig det programmet du bruker ikke funker så bra med din laptop. Det linket til bruker en annen metode. Ellers får du bare bruke win tast + L og sette turn off display tiden i strøm alternativer til passende tid. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Du skrur jo ikke av skjermen, men av signalet til skjermen... Noe som er litt hjernedødt å bruke på en laptop, da den har så mange innebygde funksjoner for nettop skjermsignalet.. Tipper de overstyrer programvaren du har... Så lurer jeg litt på hvorfor du ønsker ett program for å slå av skjermen? Kan jo like gjerne sette opp en hurtigtast i Windows på strømstyringen hvor du slår av skjermen der.. Eller har det noen andre funksjoner det programmet? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 Du kan jo prøve det screen off programmet linket til i mitt tidligere svar. Mulig det programmet du bruker ikke funker så bra med din laptop. Det linket til bruker en annen metode. Ellers får du bare bruke win tast + L og sette turn off display tiden i strøm alternativer til passende tid. er jo nettopp det jeg har gjort jo... funker enda ikke, problemet er jo at den plutselig stoppa etter å ha funket godt i årevis, tilogmed prøvd ny programvare... samme skjer fordet '.s Lenke til kommentar
raastad Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Du skrur jo ikke av skjermen, men av signalet til skjermen... Noe som er litt hjernedødt å bruke på en laptop, da den har så mange innebygde funksjoner for nettop skjermsignalet.. Tipper de overstyrer programvaren du har... Så lurer jeg litt på hvorfor du ønsker ett program for å slå av skjermen? Kan jo like gjerne sette opp en hurtigtast i Windows på strømstyringen hvor du slår av skjermen der.. Eller har det noen andre funksjoner det programmet? vet det da, å har prøvd det å, samme skjer!... er jo litt derfor jeg spør her da.. Endret 7. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Nåla i høystakken dessverre . Det er nok noen driver eller software som forårsaker det. Funker det at laptoppen går i standby og/eller dvale uten å komme på igjen av seg selv når den er på batteri . Lenke til kommentar
raastad Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Nåla i høystakken dessverre . Det er nok noen driver eller software som forårsaker det. Funker det at laptoppen går i standby og/eller dvale uten å komme på igjen av seg selv når den er på batteri . sikert noe sånt ja, prøvd å reinstallere skjerm osv usikker pga kjører uten batteri pga noe bedre ytelse å slipper slitasje på batteriet men den går rett tilbake etter dvale ja Endret 7. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Da kan du feilsøke med powercfg lastwake. https://www.sevenforums.com/tutorials/122012-lastwake-command.html Lenke til kommentar
raastad Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Da kan du feilsøke med powercfg lastwake. https://www.sevenforums.com/tutorials/122012-lastwake-command.html hehe, hadde helt glemt den xD takk, skal undersøke mer om nonn timer men det er kun skjermen som ikke vil holde seg av.. mye mulig den gjelder for det å men skal undersøke noe mer senere Endret 7. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) plutselig funka den datan min lever sitt eget liv men thx anyways ^^ Endret 7. februar 2018 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå