Hrti Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bestilte Samsung S300M fra siba i går, og i dag har det ennå ikke dukket opp noe under "Søk kolli," noe som sikkert betyr at telefonen ikke er pakket og sendt. Likte ikke helt at det ikke står om varen er på lager. Noen som har erfaring med siba og dette med leveringstid? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hei! jeg bestilte også fra siba igår, varen står under "salg", det betyr at den er pakket! vi får de senest mandag, innregistreringa på posten som er treg, ikke siba! jeg vet dette pga. jeg bestilte samme dag forige uke og motok pakken mandag... Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Status på min vare er "innboks", hva nå enn det skal bety Dersom det ikke er noen forandringer på ordestatus i morgen får jeg heller ringe og høre om varen jeg har bestilt i det hele tatt er på lager. Ganske så klønete å ikke ha lagerstatus på varene Endret 11. desember 2003 av Hrti Lenke til kommentar
jevne Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det går nok bra. jeg var også bekymret. jeg bestilte min e700 onsdag kveld, og den ble levert på døren tirsdagen etter (bor btw utenfor oslo-området) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå