Oddvar Sætre Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg har Jamo CBR 200 høyttalere. Har tidligere byttet basselementene fordi den myke gummikanten ble "råtten" og smuldret bort så høyttalerne begynte å skurre. Nå er også gummikanten på mellomtone-elementene begynt å "råtne", så jeg må bytte dem også. Men: Jeg får dem ikke løs. Se vedlagte bilde. Den ovale platen de sitter på må være festet fra innsiden på en eller annen måte. Vet noen hvordan jeg kan få den løs? HIlsen Oddvar Sætre, Sandefjord. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Kjenner jeg Jamo rett så er det limt. Har to par Jamo CBR1302 med samme problemet på basselementet og hele greia er limt sammen. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hold mobilen din inn i kassa gjennom bassåpningen, og ta et bilde med blits mot baksiden av mellomtone/diskant assembly, så ser du om det er noen skruer der... Men sannsynligvis er det limt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå