Vice Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dersom det er aluminiumskabinett bør det være null problem med stikksag. Brukte selv stikksag på et Chieftec stål kabinett og det var ganske stress. Brukte vel opp 2-3 nye metall-sagblad. Fjernet heldigvis alt av innhold i kabinettet før sagingen, ellers tror jeg alt hadde gåt til helv*te når jeg hadde skrudd på strømmen igjen. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hehee.. Er fint med slike kabinett hvor man kan skru av toppen.Sånn som mitt.. Mange som bruker nagler.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 nagler tar 15 sec å borre ut....og sette inn igjen nye... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Men å skru inn 4stk skruer tar 5sec... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Men å skru inn 4stk skruer tar 5sec... helt sant...men da må man bruke skruene til viftemontering,,,eneste som er tykke og korte nok Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Bruk stikksag med metall blad!! Endret 18. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
lornix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Bruk noe som dette: http://www.clasohlson.no/images/products/N...307668_hi_N.jpg Dette får du på clas olson. eventuelt andre jern-vare forhandlere. Du får det også på Jernia. funker like godt hver gang å det blir alltid like rundt Endret 2. januar 2004 av lornix Lenke til kommentar
oycob Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Problemet med hullsager er at det er vanskelig å finne noen på 120mm. Selv har jeg ikke sett noen over 115, og på clas ohlson har de ikke noen som er 80mm en gang. (de har riktignok 83 ) edit: nibler får du btw. på biltema til 79,90 Endret 2. januar 2004 av oycob Lenke til kommentar
lornix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja det er ett problem. men det går jo ann å bruke en på 105mm. På mitt kabinett så er hullene på rundt 90mm å d funker fint for meg. Så jeg vil ikkje si att det er en dårli ide å bruke en sånn vist du vil vere sikker på att hullene blir riktig runde. men det er jo min mening da. http://www.clasohlson.no/images/products/N...017569_hi_N.jpg det står att du får denne i 105mm. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sånn! den er hard nok til å ta en god stålplate altså? Står jo at den er beregnet på tre og plastikk... Lenke til kommentar
lornix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja du skal få slike som er beregnet til stål også. Det er bare å spørre i butikken du skal handle i (jobber selv på Jernia butikk å vi har vertfall slike ) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er aller best med stikksag og metallblad.Har akkurat skjært ut til tank og en 360 radiator nå i mitt nye Lian Li 75USB kabinett,gikk som varmt smør! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja du skal få slike som er beregnet til stål også. Det er bare å spørre i butikken du skal handle i (jobber selv på Jernia butikk å vi har vertfall slike ) Hva tar dere for de regulerbare hullsagene deres på jernia? Den jeg har sett her i byen kosta 540 ******* kroner. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har nettopp bestilt en co/tech fra clas ohlson nå og lurer på om noen av dere vet hva som følger med ? (stod ikke noe om det) Jo....jeg har for tiden et chieftec tower som jeg gjerne vil lage en 120mm vifteplass i på toppen. Men jeg har mista den lille umbrako nøkkelen som fulgte med og lurer derfor på om noen vet hvilken størrelse jeg må kjøpe ?! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Sånn! den er hard nok til å ta en god stålplate altså? Står jo at den er beregnet på tre og plastikk... Den der i stål går veeeeeldig dårlig! Spissane var flate før eg hadde komt ein halv mm ned i kabinettet. Endret 5. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sånn! den er hard nok til å ta en god stålplate altså? Står jo at den er beregnet på tre og plastikk... Den der i stål går veeeeeldig dårlig! Spissane var flate før eg hadde komt ein halv mm ned i kabinettet. hehe, ja tre og plastikk borr/sag kan IKKE brukes på stål. Tynn aluminum kan gå men ikke et stål PCkabinett. Har sett egne hullsager beregnet på metall, men problemet er at de er ikke store nok + de er svindyre. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kan noen gi meg url til en Dremel look alike? Me wants itam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå