Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Diamantbasert glass kan komme til mobiler i 2019 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Det er tragisk at det alges mobiltelefoner med stor glassflate med glass som knuser ved det minste slag. Å bytte glass på disse telefonene koster flere tusen kroner. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hardhet et én egenskap, holdbarhet en annen. Er det ikke slik at diamanter knuser lett? 3 Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hardhet et én egenskap, holdbarhet en annen. Er det ikke slik at diamanter knuser lett? Hardere stoffer knuser lettere enn mykere stoffer, ja. Dette blir nok en gullgruve for de som bytter skjerm på mobiler Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hardhet et én egenskap, holdbarhet en annen. Er det ikke slik at diamanter knuser lett? Hardere stoffer knuser lettere enn mykere stoffer, ja. Dette blir nok en gullgruve for de som bytter skjerm på mobiler "deler av teknologien har Akhan lisensiert av Argonne National Laboratory, som eies av det amerikanske energidep" Amerikanske skittne skittne kapitalister som melker dumme dumme sauer, vetke hvem jeg ville skutt først men,, ,, .neida... *noe annet,, litt snillere*.... Gi meg en nokia med EKTE taster som faktisk funker i regnvær hvilkensomhelst dag ! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hardhet et én egenskap, holdbarhet en annen. Er det ikke slik at diamanter knuser lett? Hardere stoffer knuser lettere enn mykere stoffer, ja. Dette blir nok en gullgruve for de som bytter skjerm på mobiler Diamantgruve - babing-pish 1 Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Hardhet et én egenskap, holdbarhet en annen. Er det ikke slik at diamanter knuser lett? Dette er så vidt jeg forstår i hovedsak et belegg på glasset. Så jeg vil vel tro at dette vil hjelpe på motstanddyktighet mot riper. Hvis dette gjør at de kan bruke mer plastisk glass under så vil da glasset også kunne være mer motstandsdyktig mot støt. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Kanskje det Endret 7. februar 2018 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå