Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Misunnelse heter det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jepp. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Gi det til fyren med skjermkortet han fortjener det VIRKELIG!! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hahahaha....Tom Reidar ja! Bare uttalelsen var julegave nok for meg. Fikk meg en god latter der Btw: Spillet er dritt,alle som vil får det jo gratis uansett!. Menne fin juleånd fra donator God Jul til alle! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Artig påfunn Swag! Om noen vil ha Soldier of Fortune II original så bare si ifra... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 SOF2 SOF2 SOF2! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg synes jeg fortjener spillet. Ikke fordi jeg allerede har det originalt, eller fordi jeg ikke engang har installert det, men fordi jeg nettopp har ligget og svellet i boblebadet i en time, og føler meg som et nytt og bedre menneske, og fordi jeg har giddet å lese gjennom hele denne topicen. På forhånd takk. PS: Jeg PM'er deg adressen min, bare si fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå