Gå til innhold

Hvem vil ha Tom Reidar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bør få det fordi:

- ...min mor håner meg

- ...jeg er en patetisk sløsing av kjøtt

- ...jeg har en jigglypuff- bamse på datapulten

- ...jeg er kalt inn til sesjon

- ...jeg er fattig

- ...jeg ikke har kjøpt et nytt spill på evigheter (Se over)

- ...jeg er forkjøla

- ...verden bruker meg som spyttebakk

- ...jeg finner ikke no` tau

Jeg tenkte at en tidlig julepresang kanskje kan få opp humøret littegrann :)

Lenke til kommentar

Vel, har noen grunner:

- Ble fraranet mobilen min her forleden med kniv :cry:

- Har ikke penger

- Har hatt 7 spill i hele mitt liv på PC grunnet ovenfor :(

- Fetteren min døde i et flykrasj for to år siden

Håper du velger den riktige personen!

Håper på at Stig W (eller hva han kaller seg! Han har en kylling som avatar) får spillet.

Får jeg spillet, blir jeg kjempeglad. Får jeg det ikke, er det forståelig.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jeg fortjener TombReidar fordi jeg har veeeldig dårlig med penger, og fordi jeg

har brukt mesteparten av pengene mine på den griske familien min som ikke kan ta til takke med de små tingene. Jeg sier allltid "det er tanken som teller" men de sier: "Dyre ting gir større gleder" Men jeg er som sagt bare en tiendeklasse elev, og har ikke så alt for mye og rutte med. Og for og være ærlig så har jeg ikke fått ett spill siden Battlefield1942 kom ut, og jeg er ganske kåt på ett nytt spill kan man si. Hadde jeg fått spillet hadde jeg for en gang skyld fått noe gøy i jula. :)

Appropo kåt

Det går også dårlig på damefronten for tiden, derfor burde jeg da ihvertfall få gleden av og få ei snerten dame i jula ihvertfall, ei som bryr seg og som tar til takke med at jeg spiller på ho.(Lara) :love:

Jeg er også veldig glad i våpen, så der tror jeg vi går godt sammen også. :)

Jeg har forresten også frostskader på beinet fordi jeg brukte hele gårdsdagen på og handle julegaver til den ekstreme familien min som aldri får nok.

Jeg lover og ta godt vare på Lara, jeg er en omsorgsfull og snill person som vet hvordan jeg skal ta til takke med ting og sette pris på ting, og jeg lover jeg vil være trofast mot Lara.

Hilsen snill, omsorgsfull og kåt gutt med for lite penger, og stort håp.

Du vet jula handler om og bry seg om andre. ;)

Glemte også og nevne at jeg også er veldig eventyrlysten, og glad i friluft.. :)

Endret av jackson
Lenke til kommentar
I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx ;)

Denne var bra, stakkars man.... :ermm:

Lenke til kommentar

hehe for det første.. du MÅ jo vere julenissen du... tenk å gi bort et orginal spill :xmas: Men men,,, Grunnen til at jeg burde få det (eller ikke meg da) er at jeg skal ha et pc spill i julegave til bror min, og siden jeg faktisk ha KJØPT ALLE de andre Tom Reidar spillene orginalt i butikk til han, syns jeg at jeg burde få dette siste Tom Reidar spillet... :thumbs:

Lenke til kommentar

Som sagt igår, hva blir det til, jeg er enda trist.

Og ikke nok med det. Jeg sitter her alene i mørket på rommet mitt mens

kulda nok en gang griper etter tærne mine. Jeg kan selvfølgelig ikke gjøre noe med det siden jeg gjøre ferdig prosjektet om 5 verdensrelgioner vi egentlig fikk i forrgie uke, men jeg har vært syk. Og hadde ikke bøkene i helga så da ble det liten mulighet for og få gjort noe. Pga. Foreldra mine sendte meg ut i kulda for og kjøpe _dyre_ julegaver til dem for egne penger..

Jeg skal alså innen Tirsdag alså imorgen levere dette.

Og det er ett stort prosjekt..

Og overlever jeg denne jula, er jeg glad, desto gladere om jeg faktisk fikk

ett spill og spille.

Håper dere ser mellom fingra på dette.

Trenger nytt spill og noen gleder i livet :cry::no:

Lenke til kommentar

Nå har tiden kommet får å kåre en vinner. Har tenkt lenge og lengre og det og funnet ut av at det var dette innlegget jeg likte best:

Stig_W:

"I og med at dama mi er gravid, så kommer hun nok til å vokse seg en del større i løpet av de neste månedene... Jeg kan forestille meg at det blir litt mindre av "you know what" etterhvert, så da kunne det kansje være fint om jeg benyttet anledningen til å glo på Laras bakpart i timesvis i stedet for å luske i pr0n mappa på HDen...Lettere å bortforklare seg om man blir tatt på fersken med Lara enn diverse jpg/divx"

Til alle dere andre: Takk for at dere var med. Benytter også sjansen til å ønske dere alle en god jul. :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...